Mødes ??? Babyer og mødre på sjælland ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Find en dato og et sted....jeg bor i hus og har have og også plads indenfor, men jeg bor jo helt nede på Nord Falster...men toget går lige dertil.
Eller er der andre der har plads??
Knus..

Ville det ikke være bedre med et sted i kbh ??? Det ville være lige i midten for os alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Diana...

Jeg er helt ligeglad hvor men lækker med en have hvis det skulle være godt vejr.

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ville det ikke være bedre med et sted i kbh ??? Det ville være lige i midten for os alle sammen

Altså jeg er helt ligeglad...jeg var bare venlig at sige at jeg kunne lægge hus til hvis det var. Men kan vi være hos dig??

Anmeld

26. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Jeg vil også gerne melde mig under fanen

Anmeld

26. maj 2009

smokie

Jeg melder mig også på banen hvis tid og sted passer..Jeg syntes det kunne være rigtig hyggeligt at møde nogle nye menesker da jeg ikke kender så mange her hvor jeg bor og man kan hurtigt føle sig lidt ensom engang imellem jeg syntes det er fedt det mange af jer har herinde til trods for at i aldrig har set hinanden IRL..

Knus Nadia

Anmeld

26. maj 2009

Hansen83

Ejj jeg er også rigtigt frisk, bor i Valby
og syntes det kunne være rigtigt hyggeligt

Så jeg er på

Anmeld

26. maj 2009

Christinahr

Tanja.. skriver:

HAHA hvordan kan kbh være midte for noget, det ligger helt øst...haha næ ser i Odense er midte

Vi kunne også finde på at komme forbi hvis det er en dag der passer, måske en afstemning

Anmeld

26. maj 2009

pipsen

Jeg vil da også gerne være med, hvis tid og sted passer - er fra Hundested

Anmeld

27. maj 2009

Louise_T

Jeg er på Jeg kommer fra valby... så er det jo bare om hvor vi skal mødes?

Anmeld

27. maj 2009

malou

Eva skriver:

Altså jeg er helt ligeglad...jeg var bare venlig at sige at jeg kunne lægge hus til hvis det var. Men kan vi være hos dig??

Super sødt af dig at ligge hus til hvis det er.....- lad os se hvad der er stemning for. Knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.