tarkoflen skriver:
Kan godt læse, at du er lidt træt af, at andre ikke er enige med dig, men nu får du også lige min holdning, selvom jeg heller ikke er helt enig med dig 
Jeg tror simpelthen ikke din svigermor gør noget af det for at være træls, fjerne fokus fra dig eller genere dig. Jeg tror simpelthen bare hun er helt overvældet over, hvilket fantastisk lille væsen hun er blevet farmor til
hun kan slet ikke styre sig, fordi hun synes han er så skøn! Og det er da bare alletiders, at hun vil ham så meget.
Når det er sagt, så ville det være helt utrolig ærgeligt, hvis jeres gode forhold skulle ødelægges på grund af det. Du er nødt til at sige det til hende, uden at være anklagende for hun kan ikke læse dine tanker!
Hvis hun snupper et kys, hvor du lige står og har god kontakt med ham, så sig lidt i sjov, hov hov han var lige i gang med at hygge med sin mor eller noget i den stil...
Sig til hende, at du også er der, når du kommer med ham, gå hen til hende, hvis hun har snuppet jeres søn og sig hej til hende... Det behøver jo ikke være hende, der siger hej 
Lad være med at lade det vokse sig stort og meget værre, sig stille og roligt fra, så l kan få det gode forhold tilbage... Måske det går over, når hun har vænnet sig til at være farmor 
Jeg håber du får det bedste ud af en farmor som synes hendes barnebarn er Guds gave til verden 

Vil nu ikke sige at jeg er træt af folk ikke er enige med mig

Jeg ved godt hun overhovedet ikke gør det for at genere mig eller noget som helst og at de er fordi hun vil sit barnebarn så meget .

Og det sætter jeg da også virkelig stor pris på ingen tvivl om det
Kan bare ikke styre mine følelser selv , irritation er jo en følelse og ingen tvivl om jeg skal blive meget bedre til at udtrykke, hvad jeg føler omkring det , for ellers bliver det jo aldrig bedre

Og tak for dine gode råd, må jo forsøge mig lidt frem , hvordan jeg lige får det gjort i de forskellige situationer
Anmeld