Ja er sgu nødt til at komme ud med det, men min svigermor er godt nok begyndt at irriterer mig noget så grænseløst siden vi har fået vores søn, har ellers altid haft et fantastisk forhold til hende.
Men men men fx idag har vi været henne ved hende og spise, ja hun får ikke engang hilst på mig inden hun forgriber sig på min søn.
Hun nærmest river ham ud af armene på mig.
Idag begyndte han så at græde da hun på et tidspunkt tog ham og faldt til ro lige så snart han kom hentil mig igen- Åh hvor jeg dog faktisk frydede mig .
Min kæreste står på et tidspunkt med ham, hvor jeg så får rigtig god øjenkontakt med min søn og står og snakker til ham, så kommer hun og drejer hans hoved væk fra mig og over mod hende blot for at give ham et kys, tænkte bare hvad fanden har du gang i, jeg stod lige og havde en god kontakt til min søn.
Min søn falder så i søvn i min kærestes arme, jeg får ham over til mig så min kæreste kan få pakket bilen, også her vil hun pludselig holde og nusse ham, har rigtig svært ved at sige fra, men var sgu ikke så glad for det da jeg helst ikke vil måsle for meget rundt med ham når han sover.
Synes i jeg er helt sippet? eller kan i forstå mig?
For hun er godt nok ved at gå mig på nerverne!!
Anmeld