Åh den svigermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja er sgu nødt til at komme ud med det, men min svigermor er godt nok begyndt at irriterer mig noget så grænseløst siden vi har fået vores søn, har ellers altid haft et fantastisk forhold til hende.

Men men men fx idag har vi været henne ved hende og spise, ja hun får ikke engang hilst på mig inden hun forgriber sig på min søn.
Hun nærmest river ham ud af armene på mig.
Idag begyndte han så at græde da hun på et tidspunkt tog ham og faldt til ro lige så snart han kom hentil mig igen- Åh hvor jeg dog faktisk frydede mig .

Min kæreste står på et tidspunkt med ham, hvor jeg så får rigtig god øjenkontakt med min søn og står og snakker til ham, så kommer hun og drejer hans hoved væk fra mig og over mod hende blot for at give ham et kys, tænkte bare hvad fanden har du gang i, jeg stod lige og havde en god kontakt til min søn.

Min søn falder så i søvn i min kærestes arme, jeg får ham over til mig så min kæreste kan få pakket bilen, også her vil hun pludselig holde og nusse ham, har rigtig svært ved at sige fra, men var sgu ikke så glad for det da jeg helst ikke vil måsle for meget rundt med ham når han sover.

Synes i jeg er helt sippet? eller kan i forstå mig?
For hun er godt nok ved at gå mig på nerverne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Den lykkelige

Jeg siger ikke jeg har ret.. men synes hun lyder som en der bare er rigtig glad for sit barnebarn.. kan ikke se noget forkert.. 

Anmeld

5. oktober 2012

Tullepoder

Jeg synes ikke du er sippet, kan godt følge dig..

Men vil råde dig til at sige fra, når du føler hun overskrider dine grænser.. Som en anden skriver, kan jo være hun bare så gerne vil sit barnebarn, og ikke ser at hun gør noget du/i ikke synes er helt passer på givende tidspunkt.. 

Anmeld

5. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Ja er sgu nødt til at komme ud med det, men min svigermor er godt nok begyndt at irriterer mig noget så grænseløst siden vi har fået vores søn, har ellers altid haft et fantastisk forhold til hende.

Men men men fx idag har vi været henne ved hende og spise, ja hun får ikke engang hilst på mig inden hun forgriber sig på min søn.
Hun nærmest river ham ud af armene på mig.
Idag begyndte han så at græde da hun på et tidspunkt tog ham og faldt til ro lige så snart han kom hentil mig igen- Åh hvor jeg dog faktisk frydede mig .

Min kæreste står på et tidspunkt med ham, hvor jeg så får rigtig god øjenkontakt med min søn og står og snakker til ham, så kommer hun og drejer hans hoved væk fra mig og over mod hende blot for at give ham et kys, tænkte bare hvad fanden har du gang i, jeg stod lige og havde en god kontakt til min søn.

Min søn falder så i søvn i min kærestes arme, jeg får ham over til mig så min kæreste kan få pakket bilen, også her vil hun pludselig holde og nusse ham, har rigtig svært ved at sige fra, men var sgu ikke så glad for det da jeg helst ikke vil måsle for meget rundt med ham når han sover.

Synes i jeg er helt sippet? eller kan i forstå mig?
For hun er godt nok ved at gå mig på nerverne!!

Synes også ar hun lyder super glad for sit barnebarn og hun ser ham jo ikke hver dag, så nåe hun endelig ser ham, vil hun jo gerne være sammen med ham.
Ja det kan måske virke irriternde men lad dog kvinden.
Og så synes jeg at det lidt lndt at fryde dig over at han stopper med at græde når du tager ham.
Hvordan ville du have det hvis han græd hos dig men ligeså snart Far tog ham, holdte han op

Anmeld

5. oktober 2012

Kloster

Husk på, du bliver også farmor engang

Hilsen en ren drengemor

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg siger ikke jeg har ret.. men synes hun lyder som en der bare er rigtig glad for sit barnebarn.. kan ikke se noget forkert.. 

Selvfølgelig er hun rigtig glad for sit barnebarn det er der ingen tvivl om , det er jeg da også rigtig glad for hun er, synes bare godt det kan blive for meget, når hun fx går ind og drejer hans hoved væk når jeg lige har en god kontakt og faktidk står og snakker til ham, blot for at kysse ham og så gå væk igen , det kunne hun måske have gjort på et andet tidspunkt

Anmeld

5. oktober 2012

Den lykkelige

Anonym skriver:

Selvfølgelig er hun rigtig glad for sit barnebarn det er der ingen tvivl om , det er jeg da også rigtig glad for hun er, synes bare godt det kan blive for meget, når hun fx går ind og drejer hans hoved væk når jeg lige har en god kontakt og faktidk står og snakker til ham, blot for at kysse ham og så gå væk igen , det kunne hun måske have gjort på et andet tidspunkt

Ja det er lidt underligt.. men måske hun bare er så fyldt med kærlighed og bare gerne vil "have det hele med mht ham" og hun ikke lige så det/tænkte over det.. 
Men synes det virker til der må være nogle andre ting der går dig på med hende også så?? For ellers synes jeg det lidt vildt at det kan "irritere dig grænseløst".. 
Ikke at det skal lyder negativt/ondt.. Men håber bare du glad for at hun vil dit barn og viser det.. det ikke sjovt omvendt!!!  

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Jeg synes ikke du er sippet, kan godt følge dig..

Men vil råde dig til at sige fra, når du føler hun overskrider dine grænser.. Som en anden skriver, kan jo være hun bare så gerne vil sit barnebarn, og ikke ser at hun gør noget du/i ikke synes er helt passer på givende tidspunkt.. 

Ja det må jeg prøve på

ved også godt hun ikke gør det for at være ond, men bliver bare lettere irriteret.
Synes også det er rigtig fint hun er så glad for sit barnebarn som hun er, det sætter jeg da også står pris på, men når man pludselig nærmest ikke engang bliver hilst på når man kommer , føler man ikke rigtig man kommer for at hun er sammen med os, men blot sit barnebarn

Anmeld

5. oktober 2012

TNBC

Anonym skriver:

Tja men hvis hun lige kom forbi vidste hun det og sikkert tænkt: jeg snupper lige et kys..

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Synes også ar hun lyder super glad for sit barnebarn og hun ser ham jo ikke hver dag, så nåe hun endelig ser ham, vil hun jo gerne være sammen med ham.
Ja det kan måske virke irriternde men lad dog kvinden.
Og så synes jeg at det lidt lndt at fryde dig over at han stopper med at græde når du tager ham.
Hvordan ville du have det hvis han græd hos dig men ligeså snart Far tog ham, holdte han op

Nej hun ser ham ikke hver dag, men hun ser ham for det meste flere gange om ugen,

Kan godt være det er ledt jeg frydede mig lidt over det, men ja, synes bare det bliver for meget når hun gør det på den måde som hun gør.

Det du nævner med hvordan jeg ville have det hvis han holdt op med at græde hvis jeg havde ham og han holdt op når han kom hentil hans far, synes jeg ikke helt kan samlignes da jeg jo er mor til barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.