Månsson skriver:
Åh hvor kan jeg bare godt forstå dig og jo jo hun er da glad for ham ingen tvivl om det MEN det er jer der er blevet forældre så i har altså første ret på alt og det er jeres regler der gælder
Åh hvor dejligt du forstår

Lige præcis det er også dejligt hun er så glad for ham som hun er , men ja det er vores søn,
Det er jo heller ikke fordi hun ikke må holde ham, det må hun hellere end gerne, det er mere måden det bliver gjort på,
Jeg ville måske selv sige, må jeg ikke lige tage ham, eller må jeg lige holde ham.
Hun siger bare kom her med ham og tager ham nærmest ud af armene på mig, men ja vi mennesker er jo forskellige og det skal der også være plads til.
Han startede ud med at have kolik, vi har derfor nogle gange givet sukkervand, da det var ved at være ovre kunne han sagtens trøstes og vi havde derfor ikke brugt sukkervand noget tid og det vidste hun godt, vi var så henne ved hende og da vi er på vej hjem bliver han utilfreds da han skal hen i autostolen hun havde selv lige lavet necafe og skynder sig derfor at lave noget sukkervand og dyppe sutten i, det blev jeg også lidt irriteret over, jeg skal nok selv bestemme hvornår min søn skal have sukkervand, har kun selv brugt det når det var helt slem med ham
Anmeld