Hvor meget ser dit barn TV ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

isabellasmor

modesty skriver:

Han er 1 år og han ser aldrig fjernsyn. Vi ser ikke fjernsyn når han er vågen.

Samme her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Team Putte

sommerc skriver:

gør min også, og også samme alder... jeg blev itvivl om det var for meget? heller ikke at jeg sætter min foran tv'et men som du også siger, drejer hovedet efter lyde, farver bevægelser

Det er jo absolut ik skadeligt.. Det er jo ik engang en bevidst handling endnu  Det eneste sted tv kan være skadeligt er hvis ældre børn sidder der dagen lang og ik får bevæget sig så de bliver tykke og tumlet rundt så de får motoriske færdigheder... Der er intet farligt ved tv så længe man sørger for ungerne oz laver andet

Når Ida bliver større får hun da oz lov til at se tv når hun kommer hjem fra institution.. Ik at hun skal sidde der hele aftenen men måske hun oz lige har brug for en halv times fred når hun kommer hjem efter en lang dag med masser af larm og leg

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

Masig skriver:

Det gør vores dreng også. Han er 2½ mdr, og han ser en del tv... Men det er nogle gange det eneste der kan fange hans interesse og få ham til at stoppe med at græde, så jeg udnytter det altså lige pt... Vi har lige været gennem 1½ måneds kolik, så jeg gør hvad jeg kan for at undgå gråd og skrig mere end højest nødvendigt...

Når ida har haft sine kolik-skrigeture har tv'et ofte oz hjulpet med at trøste så der så hun oz væsentligt mere end nu! Bare hænge på armen drejet mod fjernsynet har været guld værd når man har været ved at gå helt til grunde!

Anmeld

5. oktober 2012

Anette&Sophia

sommerc skriver:

Hvor meget ser dit barn/baby tv?

og hvor gammel er dit barn/baby?

..Sophia er 11 måneder imorgen, og hun ser meget sjældent tv. hun kigger måske lige op i et halv minut, og så kravler hun videre. hun gider heller ikke sidde oppe i sofaen sammen med mig og se fjernsyn, hun vil hellere brænde krudt af og lege terrorist :-)

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Masig skriver:

Det gør vores dreng også. Han er 2½ mdr, og han ser en del tv... Men det er nogle gange det eneste der kan fange hans interesse og få ham til at stoppe med at græde, så jeg udnytter det altså lige pt... Vi har lige været gennem 1½ måneds kolik, så jeg gør hvad jeg kan for at undgå gråd og skrig mere end højest nødvendigt...

Kan godt forstå det er fristende... men det er altså voldsomt for sådan en lille størrelse. Det er MANGE sanseindtryk... og det er ikke sundt ...

Anmeld

5. oktober 2012

Den lykkelige

Min er 19 mdr og hun ser faktisk aldrig tv.. hun gider ikke.. Men hun ser tilgengæld meget postmand per, bamse og byggemand bob på youtube på computeren.. hun får lov at se en halv times tid inden senge tid.. 

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

5. oktober 2012

Mølle

sommerc skriver:

Jeg har en på 2,5 han ser fjernsyn fra 17 til 18 i mens vi laver aftensmad og andre praktiske ting. Nogen gange går han frem og tilbage, kigger en gang i mellem, andre gange sidder han og følger med og skriger af grin når der sker noget sjovt. Han sidder altid og snakker med, og fortæller os hvad han har set når vi spiser. Det er tydeligt hvor meget han lærer af det han ser. Han er meget aktiv i løbet af dagen, så synes det er okay han tager den pause, når han har brug for det.

Anmeld

5. oktober 2012

FruStolpe

sommerc skriver:

Bella bliver 2 på søndag.

Hun ser ikke fjernsyn overhoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.