Hvor meget ser dit barn TV ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.649 visninger
39 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hvor meget ser dit barn/baby tv?

og hvor gammel er dit barn/baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Tulle28

2,5 og max 10 min. om dagen og det er absolut ikke hver dag.. Hun gider ikke rigtig. Ipad'en bruger hun hver aften inden sengetid til en enkelt Postmand Per film - det er også max 15-20 min.

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

2 år og ser max ½ time .... og det er ikke hver dag....

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

sommerc skriver:

Ida er 3 mdr og hun ser vel ca. en time om dagen.. Ik at jeg sætter hende foran fjernsynet men hun drejer selv hovedet for at se efter farverne og bevægelserne

Anmeld

5. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Team Putte skriver:

Ida er 3 mdr og hun ser vel ca. en time om dagen.. Ik at jeg sætter hende foran fjernsynet men hun drejer selv hovedet for at se efter farverne og bevægelserne

gør min også, og også samme alder... jeg blev itvivl om det var for meget? heller ikke at jeg sætter min foran tv'et men som du også siger, drejer hovedet efter lyde, farver bevægelser

Anmeld

5. oktober 2012

Faith

De er 2 år og 4 måneder og ser i gennemsnit tv ½ time om dagen. Det er deres måde at geare ned på efter en begivenhedsrig dag i dp. De elsker at sidde under dynen med en skål frugt eller en kiks og se tegnefilm. Det ser jeg overhovedet intet galt i.

Synes det er noget pjat at mange er så bange for at deres børn ser for meget tv. Selvfølgelig skal de ikke sidde foran flimmeren flere timer om dagen, men ½-1 hel time kan jeg altså virkelig ikke se noget galt i.

Vi som forældre er jo selv herrer over hvad de ser. Og man kan jo vælge noget som er lærerigt for dem og udvikler deres sprog. Mine drenge har fået et super godt sprog efter de er begyndt at se børnefilm.

Anmeld

5. oktober 2012

Hvem?

sommerc skriver:

De er 2 og 2,5 år og de ser ikke fjernsyn

Anmeld

5. oktober 2012

TeamRocket

Vi bruger sjældent tvet- tror det er tændt en time eller to om ugen. Og ja så er det tegnefilm eller børneprogrammer- manden og jeg gider nemlig ikke se tv. De er 2 og 4 år.

Anmeld

5. oktober 2012

modesty

Han er 1 år og han ser aldrig fjernsyn. Vi ser ikke fjernsyn når han er vågen.

Anmeld

5. oktober 2012

Masig

sommerc skriver:

gør min også, og også samme alder... jeg blev itvivl om det var for meget? heller ikke at jeg sætter min foran tv'et men som du også siger, drejer hovedet efter lyde, farver bevægelser

Det gør vores dreng også. Han er 2½ mdr, og han ser en del tv... Men det er nogle gange det eneste der kan fange hans interesse og få ham til at stoppe med at græde, så jeg udnytter det altså lige pt... Vi har lige været gennem 1½ måneds kolik, så jeg gør hvad jeg kan for at undgå gråd og skrig mere end højest nødvendigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.