Der blev jeg lige gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Phoenix

Magen til frækhed  Hvor er hun forkælet og utaknemmelig. Hun var jo ikke tvunget til at tage imod det. Og som du siger kunne hun i det mindste have givet det videre. 

Kan godt forstå hvis du føler dig lidt "pisset" på i den sammenhæng. Kan hun sgu ikke være bekendt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

klmf

Phoenix skriver:

Magen til frækhed  Hvor er hun forkælet og utaknemmelig. Hun var jo ikke tvunget til at tage imod det. Og som du siger kunne hun i det mindste have givet det videre. 

Kan godt forstå hvis du føler dig lidt "pisset" på i den sammenhæng. Kan hun sgu ikke være bekendt. 

Hun havde selv bedt om hjælp på facebook - og eftersom hun stod til at være enlig mor, uden uddannelse og foreløbig uden et hjem, så var det 'al hjælp er velkommen'. Havde jeg selv fundet p at give hende det ud af den blå luft, så kunne hun selvfølgelig gøre med det hvad hun ville.

Anmeld

3. oktober 2012

MomInTheMaking

lotchen skriver:

Du har fuldstændig ret og normalt ville jeg også have det sådan, altså når man først har givet det som gave, så har man ikke pant i det længere. Men... Ja, jeg ved ikke, det er nok bare hele situationen i det. At hun først har det her kæmpe drama på facebook, hvor hun beder om hjælp fordi hun nu står til at være enlig mor uden nogen ting og vil blive glad for al den hjælp hun kan få - og så til fandme bare at smide tingene ud fordi det ikke længere passer prinsessen. Havde hun bare afleveret det til genbrug... Er simpelthen så ærgerlig over de fine ting, der nu bare er smidt ud.

Og jeg kan godt forstå du er ærgelig over det.

Anmeld

3. oktober 2012

M&N

Hold nu op en snottøs....

Hun kunne i det mindste aflevere det tilbage til mødrehjælpen eller lign, i stedet for at smide det ud!  Forkælede møgtøs.

Anmeld

3. oktober 2012

B&J

føj sikke en møg tøs håber virkelig hun skammer sig sikke en måde at være på....

og til noget andet hvor var det virkelig sødt af dig og hold op en god ting du gjorde over for hende men hun misbrugt bare din gode og søde person du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.