Der blev jeg lige gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Laulund87

Ej ej ej det er da det groveste jeg længe har hørt!

Jeg afleverer også rigtig meget til Mødrehjælpen, der bliver det da værdsat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Linsi

møg k****** undskyld mig.. Kunne hun så forhelvede ikk afleveret det tilbage hun ikke ville have.

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Mom In The Making skriver:

Well i første omgang kan jeg godt forstå du bliver irriteret over det. Da jeg også selv synes "man" burde donere sådanne ting til ganbrug eller lignende. men..

Jeg synes  det er forkert at give gaver med "renters rente", ment på den måde at hvis man beslutter sig for at give folk en gave, kan man/skal man ikke forvente at kunne have halvpart i gaven og være med til at bestemme hvad og om den skal bruges til noget.

Når du giver andre mennesker en gave er det ikke længere dit, ergo må man finde sig i at andre gør med det som de ønsker.

Ellers skulle du have gjort det klart for pigen at du ville have det igen, hvis hun ikke kan bruge det. Det er det jeg har gjort når folk har fået poser med tøj, som jeg ikke ønskede bare blev smidt ud.

Men.. det ved du jo så næste gang..

Du har fuldstændig ret og normalt ville jeg også have det sådan, altså når man først har givet det som gave, så har man ikke pant i det længere. Men... Ja, jeg ved ikke, det er nok bare hele situationen i det. At hun først har det her kæmpe drama på facebook, hvor hun beder om hjælp fordi hun nu står til at være enlig mor uden nogen ting og vil blive glad for al den hjælp hun kan få - og så til fandme bare at smide tingene ud fordi det ikke længere passer prinsessen. Havde hun bare afleveret det til genbrug... Er simpelthen så ærgerlig over de fine ting, der nu bare er smidt ud.

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

TeamRocket skriver:

Faktisk er jeg igennem min lillesøster stødt på en del gravide dårligt stillede teenagepiger som altså KUN søgte mærketøj, påtrods af at de ville have det gratis. Og at de står med intet og takker nej til en pose fra h&m gør mig så irriteret! Få dog lidt realitetssans

Jeg fatter det ikke... Det er jo bare tøj og ens barn skal jo ikke være statussymbol.... Suk, men det er jo en helt anden debat

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Isabella_mor skriver:

Det var ellers flot af dig at give hende en masse tøj ellers. Det er dog som andre siger meget flabet eller hvertfald forkælet sf hende at smide en masse og sikkert fint tøj ud fordi hun tror st hun får mærketøj forærende! Det er der jo næsten ingen der gør! 

Syntes godt hun kunne have afleveret det til mødrehjælpen. 

(jeg gider dog ikke aflevere noget til mødrehjælpen fordi at sidst jeg kom med en masse tøj og alt muligt andet så var de bare SÅ utaknemmelige! 'bare stil det der!' sagde de! Og jeg havde bare SÅ meget!!!! Det var fanme også flabet!) 

Altså jeg ved helt ærligt ikke havd hun havde regnet med. Da hun lige var blevet smidt ud af kæresten, lavede hun kæmpe drama om det på facebook og ifølge min veninde, var det hun bad om bare hjælp - ikke mærketøj eller specifikke ting, bare hjælp med babyting i det hele taget. Så synes jeg ikke man kan forvente, at det hverken er nyt eller mærketøj.

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Vidunderligeunger skriver:

sikke da en snottøs.. ja undskyld mig 

hvad skrev du i smsen? kan da ikke ha fyldt mindre end 3 smser??

Den var faktisk ikke ret lang, til gengæld er hun i hvert ikke i tvivl om, hvad jeg mener om den opførsel

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

Hun lyder til at være en personlighed, jeg meget hurtigt ville udvikle tics af at være i nærheden af... 

Kender godt de der teenagetrunter (om ikke teenager af alder, så af sind), som skaber kææææmpe drama på Facebook, men i virkeligheden nok bare burde hanke lidt op sig selv... 

Synd og skam med det fine tøj!!

Smider lige en opfordring til at kigge på denne gruppe:

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Miss Kat skriver:

Hun lyder til at være en personlighed, jeg meget hurtigt ville udvikle tics af at være i nærheden af... 

Kender godt de der teenagetrunter (om ikke teenager af alder, så af sind), som skaber kææææmpe drama på Facebook, men i virkeligheden nok bare burde hanke lidt op sig selv... 

Synd og skam med det fine tøj!!

Smider lige en opfordring til at kigge på denne gruppe:

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

God side

Kigger lige igen en anden dag, når jeg er dampet af og føler mig i giver-humør igen

Anmeld

3. oktober 2012

Miss Kat

lotchen skriver:

God side

Kigger lige igen en anden dag, når jeg er dampet af og føler mig i giver-humør igen

Det forstår jeg godt, du mistede jo også lige en god stak, der kunne have været guld i andres hænder... 

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Miss Kat skriver:

Det forstår jeg godt, du mistede jo også lige en god stak, der kunne have været guld i andres hænder... 

Det var nemlig bare så fint  Fra str. 50 til 74, så der var tøj til mange måneder. Og legetøj... Øv, og nu ligger det bare på losseren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.