Der blev jeg lige gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

TeamRocket

Benjamins'mor skriver:

Sikke da en m*g k*lling!
Jeg var skisme også blevet gal.
Hvordan kan man forvente man får en stor pose kun med mærketøj gratis?!

Faktisk er jeg igennem min lillesøster stødt på en del gravide dårligt stillede teenagepiger som altså KUN søgte mærketøj, påtrods af at de ville have det gratis. Og at de står med intet og takker nej til en pose fra h&m gør mig så irriteret! Få dog lidt realitetssans

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

TeamRocket skriver:

Faktisk er jeg igennem min lillesøster stødt på en del gravide dårligt stillede teenagepiger som altså KUN søgte mærketøj, påtrods af at de ville have det gratis. Og at de står med intet og takker nej til en pose fra h&m gør mig så irriteret! Få dog lidt realitetssans

Ja det er sku ret så flabet når de ikke har råd til det!

Anmeld

3. oktober 2012

Isabella_mor

Det var ellers flot af dig at give hende en masse tøj ellers. Det er dog som andre siger meget flabet eller hvertfald forkælet sf hende at smide en masse og sikkert fint tøj ud fordi hun tror st hun får mærketøj forærende! Det er der jo næsten ingen der gør! 

Syntes godt hun kunne have afleveret det til mødrehjælpen. 

(jeg gider dog ikke aflevere noget til mødrehjælpen fordi at sidst jeg kom med en masse tøj og alt muligt andet så var de bare SÅ utaknemmelige! 'bare stil det der!' sagde de! Og jeg havde bare SÅ meget!!!! Det var fanme også flabet!) 

Anmeld

3. oktober 2012

Annette A

Den var slem..

Ja man kan til stadighed overraskes over menneskers adfærd. Var godt nok også blevet sur og som du skriver, så kunne hun da i det mindste aflevere det tilbage til dig eller som du til mødrehjælpen... Mærkelig opførsel..

Anmeld

3. oktober 2012

Troldemommi

Møgtøs

Monica

Anmeld

3. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i den opførsel.

Nu er jeg ikke selv en, der går op i mærker, men hvis man ikke kan/vil bruge tøjet, smider man det ikke ud - man afleverer det til nogen/et sted, der kan få gavn af det

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

lotchen skriver:

Et eller andet sted er det også bare så surrealistisk, at jeg næsten ikke ved om jeg skal grine af det. Det er da topmålet af stupiditet og arrogance...

Kan jo ikke engang hente det på lossepladsen og få det til genbrug. Har nu sendt en HARMDIRRENDE sms, hvor hun har fået min ærlige mening om hende at vide.

sikke da en snottøs.. ja undskyld mig 

hvad skrev du i smsen? kan da ikke ha fyldt mindre end 3 smser??

Anmeld

3. oktober 2012

Vidunderligeunger

TeamRocket skriver:

også her... men jeg tror det bundet i det der tabu emne "mit barn udtråler rigdom" 

Anmeld

3. oktober 2012

Clisolka

Øv hvor kan jeg godt forstå du er gal over det! Hun burde være taknemmelig over overhovedet at få noget. 

Anmeld

3. oktober 2012

Lusi

lotchen skriver:

Et eller andet sted er det også bare så surrealistisk, at jeg næsten ikke ved om jeg skal grine af det. Det er da topmålet af stupiditet og arrogance...

Kan jo ikke engang hente det på lossepladsen og få det til genbrug. Har nu sendt en HARMDIRRENDE sms, hvor hun har fået min ærlige mening om hende at vide.

Kort sagt: snot tøs

Selvfølgelig KAN du jo i realiteten ik forvente at få det tilbage, når du har givet hende en gave, men helt ærlig magen til arrogance, skal man da nok lede længe efter
Er da overbevist om, at de fleste havde afleveret det tilbage eller givet det videre..
Egoismen længe leve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.