Bidt af en "gal" Poul Pava

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

Har lige købt æggebæger til samlingen  Og nu er min svigerinde ikke herinde, men hendes fødselsdagsgave er 1 stor skål og 2 små skåle, og hendes julegave er en thekande og 8 x æggebæger (skal købe lidt mere) - så hun er nem at købe gave til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Muhmi

Vi synes begge at de billeder er skræmmende og alt for kaotiske... Kan godt være at han maler med børnesindet, men så er han han "one twisted child"

Synes dog ikke det er grimt overhovedet, men det er ikke noget jeg vil have hængende

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

Vi synes begge at de billeder er skræmmende og alt for kaotiske... Kan godt være at han maler med børnesindet, men så er han han "one twisted child"

Synes dog ikke det er grimt overhovedet, men det er ikke noget jeg vil have hængende

Vi har ingen billeder - og får det heller ikke. Vi "nøjes" med andre ting og sager..

Anmeld

13. oktober 2012

Muhmi

Nadia&Daniel skriver:

Vi har ingen billeder - og får det heller ikke. Vi "nøjes" med andre ting og sager..

Okay

Anmeld

13. oktober 2012

Carina:-)

Jeg kan ikke lide det,synes det er så grimt .

Anmeld

14. oktober 2012

HelleBelle

Miss Kat skriver:

Nejnejnejnej....

Jeg afskyr Poul Pava. Jeg finder det smagløst, sjælløst og overkommercielt.

Når det så er sagt, stikker jeg gerne hjernen bag (om han så hedder Poul Pava eller det bare er et kunstnernavn) en thumbs up, for sin pengemaskine. Han har scoret kassen på sin "kunnen"! 

Alle siger jo altid: "Pftt det dér kunne mit barn i børnehaven da også ha' lavet". Så hva gjorde Pollemanden? Han tog idéen til sig og spandt guld, gjorde han!

Kunst? Absolut ikke! En indbringende pengemaskine, som baserer på en kortvarig trend? Helt bestemt! - Som så meget andet.

Hans skrammel har ligget i tilbudskasserne længe, så der kan ikke gå lang tid før det er helt yt.

Herhjemme har vi en voksdug af Poul Pava, som jeg gav min kæreste i hadegave, fordi han har en lige så stor aversion imod produktet som jeg.

Men det er jo bare min mening, hvis I bliver glade af at se på det, er det jo godt.

Anmeld

14. oktober 2012

chael

Aner ikke hvad det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.