Bidt af en "gal" Poul Pava

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Isabella_mor

Jeg er ikke bidt, syntes det er fint med alle farverne, men selve børnene på billederne ligner jo noget et barn har lavet (ikke for at sige noget grimt om børnetegninger. For jeg elsker tegninger og billeder lavet af børn) men jeg vil altså hellere have mine niecers og min søns kunst hængende på væggen end at betale så mange penge for noget min søn kan lave til mig om et par år. Bæsten gratis, og slligevel med større værdi

Men det er da pænt og fik jeg noget med paul pava i gave ville jeg da blive glad for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DK skriver:

Jeg kunne godt lide det LIGE da han kom frem for nu mange mange år siden. Nu er det i min smag alt alt for eksponeret, og har faktisk lige byttet et par skåle med noget labyrint-agtigt mønster jeg fik i gave her til sommer.

Men jeg har to små signerede billeder (tryk) fra dengang han var helt ny og endnu ikke hypet.

Jeg var vild med "kunsten" fra Poul Pava, og nu er det jo ikke længere kunst, men masseproduktion og gimicks. Og så går glansen lidt af sct. Gertrud for mit vedkommende.

Præcis sådan har jeg det også - fra original kunst til meter-kunst. Trist, men han tjener nok bedre på det nu 

I 80'erne udvandede man Monets åkander på samme måde - men han stod i det mindste ikke selv bag. 

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Kloster skriver:

DDeDengang jeg læste til Ssa'er, var vi på et gammelt psykiatrisk sygehus ved Århus, hvor der var blevet lavet psykiatrisk kunstmuseum. Man kunne virkelig se på billederne, hvor syge og dårlige de her stakkels psykisk syge patienter har haft det.

Sådan ser Poul Pava billeder ud for mig. Det ligner psykotiske psykisk syge patienter, der har tegnet det.

Så nej, det kommer ikke ind i mit hjem..

Det er det også kan jeg så informer dig om. han har fået mange hug fordi han har "lånt" mange af motiverne fra psykisk syge osv.. Derfor kan jeg ikke lide ham

Anmeld

3. oktober 2012

Troldemommi

lige pt aner jeg ikke hvem manden er men nu skal det da lige googles

Monica

Anmeld

3. oktober 2012

Sukkerblomst

Nadia&Daniel skriver:

Daniel og jeg, svigermor og svigerinde - ja vi er alle bidt af en "gal" Poul Pava..

Hver gang vi har købt noget Poul Pava til os selv, svigermor eller svigerinde, ja så er det at finde på den næste ønskeseddel fra svigermor eller svigerinde (meget nemt at købt jule- og fødselsdagsgaver for tiden)

Hvad med dig?? Er du blevet bidt af Poul Pava??

Der er multiple choice: 1-5 og 6-9

For 5 år siden ja, men nu er Poul Pave "brugt" lidt for meget.

Anmeld

3. oktober 2012

RiUL

Jeg kendte ikke navnet på mærket, men da jeg googlede det, kendte jeg da godt motivet - og må indrømme, jeg synes det er afskyeligt grimt  

Anmeld

3. oktober 2012

AnneL

Nadia&Daniel skriver:

Daniel og jeg, svigermor og svigerinde - ja vi er alle bidt af en "gal" Poul Pava..

Hver gang vi har købt noget Poul Pava til os selv, svigermor eller svigerinde, ja så er det at finde på den næste ønskeseddel fra svigermor eller svigerinde (meget nemt at købt jule- og fødselsdagsgaver for tiden)

Er ikke super fan af Poul Pava, men ELSKER hans cafe på Bornholm! LÆKKER mad.

Anmeld

13. oktober 2012

Nadia&Daniel

For mig gør det ikke noget at det er noget alle andre har, bare jeg selv kan lide det jeg selv har i mit hjem, det er det vigtigst

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Vi kan BEGGE li PP <3 HIHI

Har dog ikke rigtig noget....med ham desværre!

Anmeld

13. oktober 2012

SussieThyssen

Nadia&Daniel skriver:

Aner ikke engang hvad det er.

Jeg går ikke op i mærkevarer overhovedet.
Er det godt er det fint, men navn og mærke betyder ikke en fis for mig.
Hvorfor betale 3 gange mere bare pga. et navn..det giver ingen mening i mit univers, og jeg kan altså ikke ligge på maven bare fordi...
Som regel synes jeg også at det meste der er "in", er grimt eller u-chikt, og så giver det endnu mindre mening i mit univers.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.