Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Daniel og jeg, svigermor og svigerinde - ja vi er alle bidt af en "gal" Poul Pava..
Hver gang vi har købt noget Poul Pava til os selv, svigermor eller svigerinde, ja så er det at finde på den næste ønskeseddel fra svigermor eller svigerinde (meget nemt at købt jule- og fødselsdagsgaver for tiden)
Hvad med dig?? Er du blevet bidt af Poul Pava??
Der er multiple choice: 1-5 og 6-9
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaa jeg kan ræddi godt li PP
Nadia&Daniel skriver: Daniel og jeg, svigermor og svigerinde - ja vi er alle bidt af en "gal" Poul Pava.. Hver gang vi har købt noget Poul Pava til os selv, svigermor eller svigerinde, ja så er det at finde på den næste ønskeseddel fra svigermor eller svigerinde (meget nemt at købt jule- og fødselsdagsgaver for tiden) Hvad med dig?? Er du blevet bidt af Poul Pava?? Der er multiple choice: 1-5 og 6-9
Det kan jeg lov dig for vi er .. Der er snart ikk den ting vi ikk har
-det er så fedt !
Jeg har stemt at jeg ikke bryder mig om det, men det er nu ikke fordi jeg syntes det er decideret grimt. Syntes bare hele brandet så at måtte sige, er blevet for meget.
Er fuldstændig forelsket i Poul Pava!
Malte på 6 er også ganske betaget, og ved at jeg ELSKER Poul Pava ;D
Min mor, en fælles veninde og jeg har det ligesom du beskriver det! Får den ene noget, er det på den andes seddel!
Dengang jeg læste til Ssa'er, var vi på et gammelt psykiatrisk sygehus ved Århus, hvor der var blevet lavet psykiatrisk kunstmuseum. Man kunne virkelig se på billederne, hvor syge og dårlige de her stakkels psykisk syge patienter har haft det.
Sådan ser Poul Pava billeder ud for mig. Det ligner psykotiske psykisk syge patienter, der har tegnet det.
Så nej, det kommer ikke ind i mit hjem..
Jeg kunne godt lide det LIGE da han kom frem for nu mange mange år siden. Nu er det i min smag alt alt for eksponeret, og har faktisk lige byttet et par skåle med noget labyrint-agtigt mønster jeg fik i gave her til sommer.
Men jeg har to små signerede billeder (tryk) fra dengang han var helt ny og endnu ikke hypet.
Jeg var vild med "kunsten" fra Poul Pava, og nu er det jo ikke længere kunst, men masseproduktion og gimicks. Og så går glansen lidt af sct. Gertrud for mit vedkommende.
Jeg stemte "kender ikke ham/mærket" - men googlede det og NU ved jeg hva det er
Det er ikke lige min stil, så det er ikke noget jeg blir bidt af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128