Bidt af en "gal" Poul Pava

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

HelleBelle

mangler en smiley der brækker sig...ej sorry bare slet ikke min stil......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

HelleBelle

SussieThyssen skriver:

Aner ikke engang hvad det er.

Jeg går ikke op i mærkevarer overhovedet.
Er det godt er det fint, men navn og mærke betyder ikke en fis for mig.
Hvorfor betale 3 gange mere bare pga. et navn..det giver ingen mening i mit univers, og jeg kan altså ikke ligge på maven bare fordi...
Som regel synes jeg også at det meste der er "in", er grimt eller u-chikt, og så giver det endnu mindre mening i mit univers.

Kærligst
Sussie

Navnet er i det her tilfælde en kunstner der laver malerier som så bliver printet på duge, lærreder, lysestager osv osv osv osv osv..

Anmeld

13. oktober 2012

lhn89

DK skriver:

Jeg kunne godt lide det LIGE da han kom frem for nu mange mange år siden. Nu er det i min smag alt alt for eksponeret, og har faktisk lige byttet et par skåle med noget labyrint-agtigt mønster jeg fik i gave her til sommer.

Men jeg har to små signerede billeder (tryk) fra dengang han var helt ny og endnu ikke hypet.

Jeg var vild med "kunsten" fra Poul Pava, og nu er det jo ikke længere kunst, men masseproduktion og gimicks. Og så går glansen lidt af sct. Gertrud for mit vedkommende.

Helt enig!  

Anmeld

13. oktober 2012

Miss Kat

Nejnejnejnej....

Jeg afskyr Poul Pava. Jeg finder det smagløst, sjælløst og overkommercielt.

Når det så er sagt, stikker jeg gerne hjernen bag (om han så hedder Poul Pava eller det bare er et kunstnernavn) en thumbs up, for sin pengemaskine. Han har scoret kassen på sin "kunnen"! 

Alle siger jo altid: "Pftt det dér kunne mit barn i børnehaven da også ha' lavet". Så hva gjorde Pollemanden? Han tog idéen til sig og spandt guld, gjorde han!

Kunst? Absolut ikke! En indbringende pengemaskine, som baserer på en kortvarig trend? Helt bestemt! - Som så meget andet.

Hans skrammel har ligget i tilbudskasserne længe, så der kan ikke gå lang tid før det er helt yt.

Herhjemme har vi en voksdug af Poul Pava, som jeg gav min kæreste i hadegave, fordi han har en lige så stor aversion imod produktet som jeg.

Men det er jo bare min mening, hvis I bliver glade af at se på det, er det jo godt.

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Jeg sys det er sødt og fuld af Loooove ♥ hihi bliver glad af at se de glade "smileys"

Anmeld

13. oktober 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Jeg stemte "kender ikke ham/mærket" - men googlede det og NU ved jeg hva det er

Det er ikke lige min stil, så det er ikke noget jeg blir bidt af

Det samme her... Jeg vidste ikke hvad det var, men tog lige en rundtur på google 

Anmeld

13. oktober 2012

Lone Jakobsen

nej det siger mig slet ikke noget

Anmeld

13. oktober 2012

bøllen

Har stemt begge - vi har 2 billeder fra pp og manden har kaffekrus

er bestemt ikke vild med ham , der er enkelt ting jeg syntes om.

meget af det er for dystert til mig

Anmeld

13. oktober 2012

B&J

det er nok bare ikke lige mig

Anmeld

13. oktober 2012

SussieThyssen

HelleBelle skriver:

Navnet er i det her tilfælde en kunstner der laver malerier som så bliver printet på duge, lærreder, lysestager osv osv osv osv osv..

Oki..tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.