Et lille Efterårs pip fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Leonora

Ihhhhh en skøn Update
Tænker på dig hver gang jeg logger på

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at en øko bebs finder vej til jer

Kæmpe knus og tanker fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Venter på at manden kommer hjem i næste måned..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Håber det går godt for jer andre..

Kæmpe krammer fra Lene..

Dejligt at høre lidt fra dig. 

Det er jo helt fantastisk med din cyklus, så ved i rigtig hvad i skal lave når manden kommer hjem 

Anmeld

2. oktober 2012

ønskebørn74

metski83 skriver:

Dejligt at høre lidt fra dig. 

Det er jo helt fantastisk med din cyklus, så ved i rigtig hvad i skal lave når manden kommer hjem 

Jep.. Men vil nu sige at der ikke behøver nogen grund efter næsten 4md. Alene..  :p

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Kæmpe krammer fra Lene..

Heeeej søde .. 

hvor er det dog fantastisk!!! ... regelmessig cyklus.. nu skal der sq snart ske noget, kan manne så se at komme hjem

det er dejligt at høre fra dig og du har det godt!  fra mig!

Anmeld

2. oktober 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Jep.. Men vil nu sige at der ikke behøver nogen grund efter næsten 4md. Alene..  :p

Nej det er der ikke noget at sige til. 

Du må være ved at være godt klar 

Anmeld

2. oktober 2012

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Ihhh... hvor dejligt at set nyt fra dig søde

Kan godt forstå du glæder dig til manden kommer hjem, og hvor er det bare vildt at du har fået en cyklus!! Håber det er med til at sætte fut i tingene og at det lykkes for jer. I har om nogen virkelig fortjent det.

Anmeld

3. oktober 2012

fnuggi

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

hejsa søde 

hvor er det et dejligt pip fra dig det er da skønt at du har fået en normal cyklus og for dit vægt tab 

jubii der er en månede til han kommer hjem og i kan lave babyer 

Anmeld

5. oktober 2012

Lisbeth1985

Hvor er det dejligt at høre søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.