Et lille Efterårs pip fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

ønskebørn74

DEJLIGT at høre fra dig igen søde!!

Og hold da op, hvis du i forvejen er slank er 15 kilo så ikke ret meget at tabe bare lige sådan?

men super at høre du er begyndt at få en fast cyklus, det er da helt vidunderligt

Bliver dejligt når du får din mand hjem igen, hva?  

Jeg er jo ikke slank PT søde..  Da vægttabet begyndte vejede jeg over 100kg..

Og ja på alle punkter at manden kommer hjem.. Savner ham vildt og i øjeblikket især visse dele af ham.. SF..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Putomanen

Hvor er det dejligt at høre, at din mens er begyndt at være regelmæssig. Det gør det hele meeeget nemmere  Og hvor er det flot, at du har tabt dig 15 kg. Nu kører det bare på skinner for dig... Så mangler vi bare, at du bliver gravid, når manden kommer hjem igen 

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

Jeg er jo ikke slank PT søde..  Da vægttabet begyndte vejede jeg over 100kg..

Og ja på alle punkter at manden kommer hjem.. Savner ham vildt og i øjeblikket især visse dele af ham.. SF..

Nåårh, men så er du jo en sylfide i forhold til nu Hihi, ej 15 kilo pynter sgu altid når det er den rigtige vej

Jaah, det bliver godt at få sin gud igen hva?

Anmeld

1. oktober 2012

Kay

ihhh hvor er det dejligt at høre  

Anmeld

1. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare skønne nyheder og - wow - det var et rigtig flot vægttab

Anmeld

1. oktober 2012

Aabye

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Venter på at manden kommer hjem i næste måned..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Håber det går godt for jer andre..

Kæmpe krammer fra Lene..

Det var da dejligt at høre fra dig igen  
Godt at du har det godt.
Og det er jo gode nyheder du kommer med.. -15 kg.. fast cyklus.. Det er jo dejligt..  

Anmeld

1. oktober 2012

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Kæmpe krammer fra Lene..

Det er jo fantastisk.  Dejligt at høre gode nyheder fra dig.

KH Malene

Anmeld

1. oktober 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Sikke et dejligt pip fra dig af det er jo bare gode nyheder det hele

Anmeld

1. oktober 2012

Nessie

Sikke gode nyheder

Dejligt at høre at du har det godt, og det hele bare kører på skinner

Håber at I måske kan lave en øko, nu når manden kommer hjem, men ellers lyder det da til at der er gode fremtidsudsigter med behandlingen nu

Anmeld

1. oktober 2012

Lotus86

Sikk en dejlig update, du har tit strejfet mine tanker

Nu skal manden din bare hjem i tryg favn så i kan lave en skøn lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.