Et lille Efterårs pip fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Venter på at manden kommer hjem i næste måned..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Håber det går godt for jer andre..

Kæmpe krammer fra Lene..

DEJLIGT at høre fra dig igen søde!!

Og hold da op, hvis du i forvejen er slank er 15 kilo så ikke ret meget at tabe bare lige sådan?

men super at høre du er begyndt at få en fast cyklus, det er da helt vidunderligt

Bliver dejligt når du får din mand hjem igen, hva?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

nielsen80

Dejligt at høre fra dig - specielt sådan en positiv opdatering. Og hvor fedt med den nye medicin, vægttab og ikke mindst hjemvendelsen af din skat

Du er savnet

Anmeld

1. oktober 2012

Laulund87

Har tænkt på dig

Hvor er det fantastisk du har fået en regelmæssig cyklus!

Anmeld

1. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Kæmpe krammer fra Lene..

Ih hvor lyder det bare fantastisk søde Lene!!!!

Glæder mig til at høre mere til dig/jer..

Anmeld

1. oktober 2012

babymus77

Har også tænkt på dig!! Hvor er det Skønt manden snart kommer hjem, og endnu skønneste at du har fundet noget medicin der virker!!! Tænk sig hvordan året 2012 kan ende?? Og hvor stort 2013 kan blivevil glæde mig til du står med en test der siger gravid, inden dette år er ommestort kram til dig

Anmeld

1. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Må jeg spørge, hvorfor du får Victoza i stedet for Metformin?

Og er det kun for din PCO?

Og Skønt at du nu har regelmæssig mens..... min kom efter jeg fødte min dreng... ellers har jeg aldrig haft regelmæssig mens grundet PCO... Så ved hvad du slås med.... håber det er vejen frem for dig, for noget kan da klart tyde på det... så nu skal manden bare hjem til dig...

Knus Mette

Anmeld

1. oktober 2012

tarkoflen

Hvor er det bare dejligt at få sådan en opdatering fra dig søde

Jeg har tænkt rigtig meget på dig, men har ikke ville presse på, for kan godt forstå, hvis du trængte til en pause!

Skønt at din mand snart kommer hjem, hvor er det bare dejligt!

Jeg håber for jer, at den faste cyklus og vægttab kan gøre underværker og at jeres 2012 ender fantastisk

Stort

Anmeld

1. oktober 2012

ønskebørn74

Mathias Villads skriver:

Må jeg spørge, hvorfor du får Victoza i stedet for Metformin?

Og er det kun for din PCO?

Og Skønt at du nu har regelmæssig mens..... min kom efter jeg fødte min dreng... ellers har jeg aldrig haft regelmæssig mens grundet PCO... Så ved hvad du slås med.... håber det er vejen frem for dig, for noget kan da klart tyde på det... så nu skal manden bare hjem til dig...

Knus Mette

Jeg får Victoza for min PCO da jeg også skal tabe mig..

Der er en del private klinikker der bruger det til alle PCOer der har det i den svære grad, da det her er mere effektivt..

Kan fortælle min søster og mand har lavet en øko bebs efter kun denne behandling.. Og derfor mente min læge, da min søster g jeg ligner hinnanden meget at vi skulle gøre forsøget.. Og WEEEE.. Det ser ud til at funcke på mig også..

Jeg har jo haft mange SAer.. Men ingen fast mens.. Kun max 1 gange årligt.. Så det er første gang i mit liv at det sker..

Anmeld

1. oktober 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

Dejligt at høre fra dig - specielt sådan en positiv opdatering. Og hvor fedt med den nye medicin, vægttab og ikke mindst hjemvendelsen af din skat

Du er savnet

Hov så lige at skulle selvfølgelig være....dumme pølsefingre

Anmeld

1. oktober 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Sikke en dejlig update søde! Tænker så tit på dig 

hvis du har fået en fast cyklus så kan i vel i realiteten lave en øko???? 

Måske med øko bebsen.. for mine ægs skaller er hårde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.