Et lille Efterårs pip fra mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

ønskebørn74

Her går det godt..

Venter på at manden kommer hjem i næste måned..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Håber det går godt for jer andre..

Kæmpe krammer fra Lene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

An&Jo

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Der er dog sket et mirrakkel.. Jeg har fået en fast cyklus, hvilket jeg aldrig har prøvet før pga. min PCOS..

Den kom prcist på dagen 6 uger efter SA. og den kommer med 30-31dages mellemrum fast nu.

Grunden er min nye medicin i stedet for metformin.. Den heder Victoza og er bare guld.. Jeg har pga. denne tabt mig næsten 15kg.

Det skal siges at selv som slank PCOer har jeg aldrig haft en fast cyklus.. Så det er alene Victozaens skyld..

Kæmpe krammer fra Lene..

Det lyder som om du holder hovedet højt hvilket er dejligt at se..

Tillykke med din nye faste cyklus, det er et stort fremskridt og kan godt forstås du er glad for det..
Og hvor bliver det skønt at få din mand hjem, men det er vel på leave er det ikke?? Eller er han så helt færdig dernede??

Anmeld

1. oktober 2012

Rockertand

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Hvor er det dejligt  Flot vægttab!!

Du må glæde dig helt vildt til han kommer hjem 

Anmeld

1. oktober 2012

Rockertand

1. oktober 2012

Moma

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Godt at høre fra dig igen - har fulgt med på sidelinien.

Dejligt at kunne læse, at du er ved godt mod. Kan godt forstå, at du GLÆDER dig til at se manden igen.

Anmeld

1. oktober 2012

ønskebørn74

An&Jo skriver:

Det lyder som om du holder hovedet højt hvilket er dejligt at se..

Tillykke med din nye faste cyklus, det er et stort fremskridt og kan godt forstås du er glad for det..
Og hvor bliver det skønt at få din mand hjem, men det er vel på leave er det ikke?? Eller er han så helt færdig dernede??

Ja det er bare skønt..

Og jo jeg er heldig.. Han kommer helt hjem..

Efter 16 lange uger..

Anmeld

1. oktober 2012

ønskebørn74

Rockertand skriver:

Hvor er det dejligt  Flot vægttab!!

Du må glæde dig helt vildt til han kommer hjem 

Dt kan du tro jeg gør!!!

Anmeld

1. oktober 2012

An&Jo

ønskebarn74 skriver:

Ja det er bare skønt..

Og jo jeg er heldig.. Han kommer helt hjem..

Efter 16 lange uger..

Hvor er det bare lækkert at han allerede kommer hjem igen..

Anmeld

1. oktober 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

Her går det godt..

Kæmpe krammer fra Lene..

Sikke en dejlig update søde! Tænker så tit på dig 

hvis du har fået en fast cyklus så kan i vel i realiteten lave en øko???? 

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

ej hvor dejligt med fast cyklus  

kan godt forstå du glæder di til manden kommer hjem .. jeg tager hatten af for alle dem der skal undvære deres kære på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.