Farvel til sutten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

NoName

Frk. Himmelblå skriver:

Det er bedst med en kold tyrker.

Men I skal under ingen omstændigheder gøre det, før I - som forældre - er 100% klar. Jeres datter er klar, når I er .

Alderen hun har er ok til det, - men heller ingen skade at vente til, hun er tre.

Vente... ja det kan man vel godt, synes bare der kommer så meget oven i hinanden...

væk med bleen

væk med sutten

væk fra den trygge dagpleje med opstart i børnehave

Så ville gerne strække det ud over en længere periode for at hverdagen kan blive normal igen efter hvert skridt så det hele ikke kommer på en gang - blev vist lidt rodet håver du fik min pointe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

VIPpigen

Jeg er nu begyndt at sutte kun er i sengen, eller når man er meget meget ked, og ikke kan trøstes af andet. Det skal lige siges Lilje er 23 mdr lige om snart. Men med sammenstød med dp, er vi begyndt på det herhjemme, for det er helt klart noget man skal arbejde sammen om. Og jeg håber så ligeså stille vi kan vænne hende af med det når det er.....

Anmeld

30. september 2012

NoName

Jeg er nu begyndt at sutte kun er i sengen, eller når man er meget meget ked, og ikke kan trøstes af andet. Det skal lige siges Lilje er 23 mdr lige om snart. Men med sammenstød med dp, er vi begyndt på det herhjemme, for det er helt klart noget man skal arbejde sammen om. Og jeg håber så ligeså stille vi kan vænne hende af med det når det er.....

Sutte hører kun til i sengen og det har den gjort længe, gider ikke se på hun render med den konstant + hun er umulig at forstå når den prop sidder i mundvigen...

Men ja, håber også vi kan tage en let overgang, men det er nok ønsketænkning

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

NoName skriver:

Vente... ja det kan man vel godt, synes bare der kommer så meget oven i hinanden...

væk med bleen

væk med sutten

væk fra den trygge dagpleje med opstart i børnehave

Så ville gerne strække det ud over en længere periode for at hverdagen kan blive normal igen efter hvert skridt så det hele ikke kommer på en gang - blev vist lidt rodet håver du fik min pointe

Åh, jamen det med sutten tager jo kun et par dage 

Og bleen ryger vel alligevel, når hun er klar til det. Og så er der vel egentlig heller ikke så meget mere i det. Andet end at hun bliver pavestolt!

Og børnhavestart, ja, DET er en omvæltning. Men ofte også til det bedre, hvor hun vil vokse 10 meter over at være blevet SÅ stor og dygtig.

Anmeld

30. september 2012

MortilElias2010

VIPpigen skriver:

Hvordan sammenstød med dp? 

Anmeld

30. september 2012

NoName

Frk. Himmelblå skriver:

Åh, jamen det med sutten tager jo kun et par dage 

Og bleen ryger vel alligevel, når hun er klar til det. Og så er der vel egentlig heller ikke så meget mere i det. Andet end at hun bliver pavestolt!

Og børnhavestart, ja, DET er en omvæltning. Men ofte også til det bedre, hvor hun vil vokse 10 meter over at være blevet SÅ stor og dygtig.

Du har ret.... det er nok mig er gør det til større ting end det egentlig er

Anmeld

30. september 2012

VIPpigen

NoName skriver:

Sutte hører kun til i sengen og det har den gjort længe, gider ikke se på hun render med den konstant + hun er umulig at forstå når den prop sidder i mundvigen...

Men ja, håber også vi kan tage en let overgang, men det er nok ønsketænkning

Præcis... Jeg fatter heller intet af hvad Lilje siger når hun har den i munden... Men kan godt være man skal tage en kold tyrker... Jeg aner det ikke endnu, haha... Men er fuldt med på at gøre det inden der er opstart i børnehave 

Anmeld

30. september 2012

VIPpigen

MortilElias2010 skriver:

Hvordan sammenstød med dp? 

Haha... Der skulle ikke stå sammenstød, men samarbejde med dp... Du ved, stavekontrol som gør hvad der passer den

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

NoName skriver:

Du har ret.... det er nok mig er gør det til større ting end det egentlig er

Tror i hvert fald ikke, at din datter går og bekymrer sig om det 

Anmeld

30. september 2012

MortilElias2010

VIPpigen skriver:

Haha... Der skulle ikke stå sammenstød, men samarbejde med dp... Du ved, stavekontrol som gør hvad der passer den

Aaaaah jo tak, den kender jeg kun alt for godt - de er sgu til mere besvær end hjælp fra tid til anden  Stavekontrollen. Har intet dårligt at sige om min dp. 

Tænkte også bare, hvorfor jeres dp havde blandet sig i sutte-problematikken udover gode råd - så rart at se der ikke var noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.