Bankrådgiver eller anden som kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Men jeg er ligesom dig på det punkt. Hader at ikke få rigtigt infomation, og især når det koster mig penge

Det jeg undre mig over er den manglende information. For som jeg måske ikke har formuleret i første indlæg ( men prøvede at forklare efterfølgende )

Så ringede jeg IKKE optil banken fordi, de skulle oprette en konto. Men jeg ringede til support 3-4 gange fordi jeg IKKE kunne oprette den på nettet. De kunne IKKE finde problemet , trods flere forsøg. Tilsidst sagde support, at det var en bankrådgiver der skulle ændre et eller andet så jeg skulle kunne. At hun så tilbyder at lave kontoen da jeg snakker med hende, tænker jeg ikke over om det koster mig penge.

Jeg har ikke undersøgt på bankens side om det ville koste mig penge, at de skulle fikse fejlen, så jeg kunne bruge den mulighed på nettet. At oprette en konto. Ja jeg fik hjælp personlig, men jeg ringede ikke for at få den hjælp. Men support stillede mig videre fordi hun var personen der skulle kunne løse fejlen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Det jeg undre mig over er den manglende information. For som jeg måske ikke har formuleret i første indlæg ( men prøvede at forklare efterfølgende )

Så ringede jeg IKKE optil banken fordi, de skulle oprette en konto. Men jeg ringede til support 3-4 gange fordi jeg IKKE kunne oprette den på nettet. De kunne IKKE finde problemet , trods flere forsøg. Tilsidst sagde support, at det var en bankrådgiver der skulle ændre et eller andet så jeg skulle kunne. At hun så tilbyder at lave kontoen da jeg snakker med hende, tænker jeg ikke over om det koster mig penge.

Jeg har ikke undersøgt på bankens side om det ville koste mig penge, at de skulle fikse fejlen, så jeg kunne bruge den mulighed på nettet. At oprette en konto. Ja jeg fik hjælp personlig, men jeg ringede ikke for at få den hjælp. Men support stillede mig videre fordi hun var personen der skulle kunne løse fejlen

Forstod jeg allerede i første del af din tråd  

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Vores bank danske bank har lige oprettet sådan en . Fordi vi heller ikk ku på siden . Og det gjorde han ganske gratis . Du ved godt du kan ringe til Danskebank i weekenden ik ?

Hvorfor kunne I ikke ? Fik i svar på det.

Jeg kunne nemlig heller ikke. Men her kostede det så 400 .

Jo det ved jeg godt men manden mener ikke support kan hjælpe med at svare på dette. Så ringer mandag og ber om vores lokale afdeling

Tak for dit svar

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Forstod jeg allerede i første del af din tråd  

Sejt tror jeg faktisk ikke den anden gjorde.

Anmeld

29. september 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Hvorfor kunne I ikke ? Fik i svar på det.

Jeg kunne nemlig heller ikke. Men her kostede det så 400 .

Jo det ved jeg godt men manden mener ikke support kan hjælpe med at svare på dette. Så ringer mandag og ber om vores lokale afdeling

Tak for dit svar

Der var bare en fejl med min netbank den dag mere ku de ikk fortælle

Velbekommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.