Bankrådgiver eller anden som kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Anonym trådstarter

Oprettede for kort titiden en ny konto, skulle bruge en konto jeg var ene ejer af( alle vores er fælles ) havde en del problemer og kunne ikke gøre det på nettet.

Til sidst gør en bankrådgiver i banken det - nu er der trukket 400 kr til oprettelse  Er det normalt ??? 

Skal hun ikke informere om det koster penge eller ?? For så havde jeg helt bestemt valgt den fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Oprettede for kort titiden en ny konto, skulle bruge en konto jeg var ene ejer af( alle vores er fælles ) havde en del problemer og kunne ikke gøre det på nettet.

Til sidst gør en bankrådgiver i banken det - nu er der trukket 400 kr til oprettelse  Er det normalt ??? 

Skal hun ikke informere om det koster penge eller ?? For så havde jeg helt bestemt valgt den fra 

Nu er jeg godt nok ikke bankrådgiver..

Jeg kan forestille mig, at så længe det står i deres vilkår eller på en prisliste på nettet, så er det noget de godt må uden at gøre dig opmærksom på det. Jeg har lige måtte slippe 100 kr i gebyr fordi mit betalingskort holdt op med at virke og jeg derfor skulle have et nyt.

Anmeld

29. september 2012

hesøth

Jeg tror det er gebyr for personlig betjening. Hvis du havde gjort det via netbank-selvbetjening, så havde det nok været gratis (det er gratis i min netbank (Danske BAnk))

mvh Heidi

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Nu er jeg godt nok ikke bankrådgiver..

Jeg kan forestille mig, at så længe det står i deres vilkår eller på en prisliste på nettet, så er det noget de godt må uden at gøre dig opmærksom på det. Jeg har lige måtte slippe 100 kr i gebyr fordi mit betalingskort holdt op med at virke og jeg derfor skulle have et nyt.

Jeg har været inde og kikke på netbank, kikker jeg under oprettelse af konto - danske basis + som kontoen hedder , står der 0 kr i orettelse

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jeg tror det er gebyr for personlig betjening. Hvis du havde gjort det via netbank-selvbetjening, så havde det nok været gratis (det er gratis i min netbank (Danske BAnk))

mvh Heidi

Problemet var at jeg IKKE kunne på netbank, der var problemer . Snakkede med 3-4 stykker på hotline, som ikke kunne se hvorfor jeg ikke skulle kunne. Tilsidst stillede de mig videre til en bankrådgiver i vores egen afdeling

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

mvh Heidi

Har også danske bank og der står på netbank det er gratis.

Anmeld

29. september 2012

hesøth

Anonym skriver:

Har også danske bank og der står på netbank det er gratis.

Hmm så må du have fat i din bankrådgiver og høre ad.

Det kan også være gebyr til evt tilhørende kort til kontoen el.lign?

Anmeld

29. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg har været inde og kikke på netbank, kikker jeg under oprettelse af konto - danske basis + som kontoen hedder , står der 0 kr i orettelse

Står der også 0 kr når du ikke selv opretter den? Mange banker tager gebyr for personlig betjening, det er de efterhånden nødt til fordi vi som kunder klarer mange ting over netbank.

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Står der også 0 kr når du ikke selv opretter den? Mange banker tager gebyr for personlig betjening, det er de efterhånden nødt til fordi vi som kunder klarer mange ting over netbank.

Det står der jo ikke noget om , men jeg kunne IKKE oprette på nettet. Der var problmer, snakkede med hotline 3-4 gange som ikke kunne finde fejlen. Derfor blev jeg stiller videre til en bankrådgiver i vores egen afdeling. Hun skulle kunne ændre fejlen. Da jeg fik hende i røret og forklaret hvad problemet var ( at jeg ikke kunne oprette på nette ) fiksede hun det da bare lige. Ingen snakkede om det så kostede mig 400 kr. Og hvor skulle jeg vide det fra ???

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Hmm så må du have fat i din bankrådgiver og høre ad.

Det kan også være gebyr til evt tilhørende kort til kontoen el.lign?

Der er ikke kort til kontoen, skulle blot bruge en konto jeg var ene ejer af.

Må snakke med dem mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.