babymus77 skriver:
Skønt!!! Dejligt så ved man de får nok:-) Her er han begyndt at vågne oftere om natten spiser to- tre gange
så mor her er træt!!! Tænker også mætter mit nok???? Men flaske vil han overhovedet ikke have!!! Har prøvet, allomin grøn og blå, nan og nan ha.. Tre forskellige flasker og sutter men nej
kun mor... Så må bare amme alle de gange om natten

Ja det er altid noget.....hihihi det er lidt sjovt han ikke vil have erstatning, så er der jo ikke andet at gøre end at amme. Håber ikke det er altfor hårdt ved dig. Og træls han vågner oftere

alting er bare lidt hårdere når man ikke får sin nattesøvn! Er sikker på der er nok, men måske han bare vil øge din produktion lidt. De siger jo det sker mest effektivt om natten. Håber du kan få lidt søvn om dagen så. Jeg har jo kun en, tør slet ikke tænke på, hvordan jeg ville klare det, hvis jeg havde flere

Må indrømme at 3 gange lyder som dejligt her, hun vågner konsekvent cirka hver anden time, så min nat hedder amning kl 23.30, 1.30, 3.30 og 5.30, og en amning tager cirka 20-30 min, så der er ikke meget søvn til mig. Og op til natten er hun på konstant. Sidder med hende hele aften med brystene fremme, også tager hun fat sådan hver halve time. Og det er endda en forbedring, hele sidste uge vågnet hun hver time om natten også

.....håber vi snart kan komme ned på et par natamninger, og nogle gode lure om dagen, så jeg kan komme ovenpå igen. Men synes jeg kan se, at de første 8 uger er der næsten konstant enten appetitspring eller tigerspring, så forbedrer mig på, at det først bliver bedre om 3 uger.....
Anmeld