Prinsessen<3 skriver:
Kender i til trælse morgener ? hvor man skændes fra morgenstunden...
Vi diskutere penge og forbrug ! 
han syntes jeg bruger for mange penge, og vil nu havde jeg enten fortælle ham det beløb jeg har brugt når jeg køber noget (uanset hvad det er) eller jeg skriver det ned... for så vil han ligge det samme tid side...
det syntes jeg er alt for kontrolerende ! jeg må sku da godt bruge penge, det jo os mine penge.. men han mener han ikk kan ligge nogen til side Eller bruge nogen fordi så er vi i minus sidst på måneden fordi jeg såhar brugt nogle også..
Jeg fortalte ham at denne mdr mangler jeg , en sort cardigan, selvbruner spray og så skal jeg have tegnet mine øjenbryn op Igen (permanent) .. og så kommer den der HVEM SKAL DU IMPONERE ??? og du har da tøj Nok
jeg har fandme altid brugt selvbruner og villet se godt ud ! og mit tøj kan jeg ikke passe før jeg taber mig 10 kg ( fødte for 7 uger siden )
DISKUTERE I OGSÅ PENGE OG FORBRUG ?
vi har fælles økonomi og det er hele vejen igennem..fælles budget konto og lønkonto og vores rådighedsbeløb er også fælles..
jeg syntes ikke vi diskutere hvad pengene går til særligt tit..og jeg ved godt at jeg bruger flere penge på mig selv end kæresten gør men han brokker sig stadig ikke så længe han ikke mangler noget..og nogle gange beslutter vi os for at i denne måned skal vi begge have sko og sådan..men jeg køber stadig mere tøj end han gør og tiere..dog er mit jo billigere end hans pr. del afligevel...han ryger også og det gør jeg ikke..måske derfor han ikek brokker sig..
de gange han brokker sig er hvis jeg prøver at holde lidt godt fast på pengene i slutningen af måneden hvis jeg ved vi måske har brugt mange penge i starten, også kan han ikke så nemt forstår når jeg siger i slutningen af månden at vi skal spare på snoller, spise ude osv...
men han acceptere det nu alligevel fordi han ved at det mig der har det økonomiske overblik og han ved at hvis han havde det så havde vi ingen penge når vi nåede til den 20..

hvis jeres budget er til at du skal have de ting du nævner så kan jeg ikke forstå han siger sådan..men hvis i må rende og spare på andre ting og sidder lidt stramt i det..så synes jeg du skal priotere anderledes..