Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Det er helt ok Men der er altså ikke så meget i det, som du tror Du skal også nok få at vide hvis der er noget du ikke har gjort/gjort rigtigt ..

Inde på jobnet tror jeg lige du skal vente til du har fået aktiveringskoden. Så kan det være siden ser anderledes ud når den er tastet

Inde på HK - er der ingen breve, så er alt fint. Når du blir indkaldt til CV og vejledningsmøde, så står der i det brev hvad du skal gøre inden mødet Og det er sådan et fællesmøde, hvor du høre om HKs side og hvordan du bruger den

Så du kan vidst roligt læne dig tilbage og holde weekend

Perfekt ! 1000 tak , nu kan jeg slappe af og tænke på det svendegilde vi skal holde i morgen  

Igen rigtig mange tak for hjælpen 

God weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Det er helt ok Men der er altså ikke så meget i det, som du tror Du skal også nok få at vide hvis der er noget du ikke har gjort/gjort rigtigt ..

Inde på jobnet tror jeg lige du skal vente til du har fået aktiveringskoden. Så kan det være siden ser anderledes ud når den er tastet

Inde på HK - er der ingen breve, så er alt fint. Når du blir indkaldt til CV og vejledningsmøde, så står der i det brev hvad du skal gøre inden mødet Og det er sådan et fællesmøde, hvor du høre om HKs side og hvordan du bruger den

Så du kan vidst roligt læne dig tilbage og holde weekend

Perfekt ! 1000 tak , nu kan jeg slappe af og tænke på det svendegilde vi skal holde i morgen  

God weekend 

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

God weekend 

Hvor hyggeligt Hav en god weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.