Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

serinasmor

TR skriver:

Oki ,hende jeg fik fat i , virkede bare ikk hjælpsom .. Men prøver på mandag , hvis jeg ikk høre noget  

Hvor på nettet Skal det komme ?

de har lige lavet deres intranet om ... så er faktisk lidt i tvivl

men jeg mener jeg første gang fik 'brev' fra dem i deres onlinesystem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

serinasmor

TR skriver:

Det har jeg gjort så sku jeg få en mail eller SMS ?

når der er nyt ja indkaldelser kommer også der

dagpengeskemaet bliver frigivet den 2. sidste søndag i hver måned

Anmeld

27. september 2012

TR

serinasmor skriver:

når der er nyt ja indkaldelser kommer også der

dagpengeskemaet bliver frigivet den 2. sidste søndag i hver måned

1000 tak  

Så jeg skal bare vent på der kommer en mail/SMS ..

Så behøve jeg ikk at gå og være nervøs . Er bare så bange for , at jeg ikk overholder det jeg skal , fordi jeg ikk forstå hva jesjakal :/

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

Du skal udfylde noget der hedder en ledigheds erklæring og kan ikke huske om der er en mere ..

JEG ringede da jeg blev ny udlært og ledig . Og de var super søde til at hjælpe ..

Dagpenge kortet kommer om søndagen og de bliver udbetalt om torsdagen .

Jeg får både mail og sms om det dagen før det kommer . Du skal selv tilmelde dig under breve dna hk ..

SPøger hvis der er andet .
Du kan finde alle blanketter under blanketter når du er logget ind .

Anmeld

27. september 2012

TR

Mortil2tiloktober skriver:

Du skal udfylde noget der hedder en ledigheds erklæring og kan ikke huske om der er en mere ..

JEG ringede da jeg blev ny udlært og ledig . Og de var super søde til at hjælpe ..

Dagpenge kortet kommer om søndagen og de bliver udbetalt om torsdagen .

Jeg får både mail og sms om det dagen før det kommer . Du skal selv tilmelde dig under breve dna hk ..

SPøger hvis der er andet .
Du kan finde alle blanketter under blanketter når du er logget ind .

Taaak jeg var inde under den der ledigheds halløj , men det virket bare som om det var forkert fordi den spurgt til hvorfor jeg havde sagt op osv .. Derfor tog jeg den der nyudlært ? :/ .. 

- må prøve at tag derned på mandag

Anmeld

27. september 2012

mortilnoahogmelina

TR skriver:

Taaak jeg var inde under den der ledigheds halløj , men det virket bare som om det var forkert fordi den spurgt til hvorfor jeg havde sagt op osv .. Derfor tog jeg den der nyudlært ? :/ .. 

Uh ja , kan godt lyde som om de måske har lavede det om siden jeg blev udlært i april i år . God idé at tage der ned mandag

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Kan se du har fået en masse hjælp allerede og at du tager derned mandag  .. god idé! Øv, jeg har også bare haft fat i nogle rigtig uvenlige sjæle derinde!

Nå, men det lyder altså som om du har gjort alt hvad du skal. Som sagt; hvis du har bedt om sms/mail ved nye ting, så får du det. Jeg får f.eks. en påmindelse om både tjekke jobopslag på jobnet og når det er tid til at sende dagpengekort ind Så får man en mail i e-boks at pengene er sat ind på din nemkonto.

Når du skal til dit cv og vejledningsmøde, burde du få et brev med posten. Ellers hold øje med e boksen

Men velkommen til rodet, ihvertfald

Anmeld

27. september 2012

Plysbjørnen

TR skriver:

Kæft jeg synes det er besværlig  

- ved slet ikk om det er rigtig det jeg har gjort ;( og der er ikke rigtig noget hjælp at hente synes jeg 

Så derfor prøver jeg jer 

1) jeg har gjordt mig ledig i a- kassen , under ny udlært , er det rigtig ?

2) gjort mig ledig på jobnet.

Hvaså nu ???? Hvordan og hvor ledes med dagpenge kortet ? Som jeg skal udfylde. Bliver det sendt til mig eller hvordan ?

Er så forvirret over det og i dårlig humør 

Det skal du vist på gøre på nettet... Skulle vi i hvertfald med mandens

Anmeld

27. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Kan se du har fået en masse hjælp allerede og at du tager derned mandag  .. god idé! Øv, jeg har også bare haft fat i nogle rigtig uvenlige sjæle derinde!

Nå, men det lyder altså som om du har gjort alt hvad du skal. Som sagt; hvis du har bedt om sms/mail ved nye ting, så får du det. Jeg får f.eks. en påmindelse om både tjekke jobopslag på jobnet og når det er tid til at sende dagpengekort ind Så får man en mail i e-boks at pengene er sat ind på din nemkonto.

Når du skal til dit cv og vejledningsmøde, burde du få et brev med posten. Ellers hold øje med e boksen

Men velkommen til rodet, ihvertfald

Mange tak magter ikk det rod hihi ..

HvOrdan får du det fra jobnet ? .. 

Kan man få om hvornår man skal ind og "godkende " du ved det der man SKAL hver 7 dag ? 

Anmeld

27. september 2012

TR

Plysbjørnen skriver:

Det skal du vist på gøre på nettet... Skulle vi i hvertfald med mandens

Oki håber jeg bliver klogere når jeg tager derned på mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.