Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

J

Mange tak magter ikk det rod hihi ..

HvOrdan får du det fra jobnet ? .. 

Kan man få om hvornår man skal ind og "godkende " du ved det der man SKAL hver 7 dag ? 

Ja, og det SKAL man bare huske!! Hvis du glemmer, får du advarsel og 3. gang ryger man sku ud!

Jeg kan ik huske hvor derinde, men et eller andet sted kan man tilmelde sig huskeservice! En god idé!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Ja, og det SKAL man bare huske!! Hvis du glemmer, får du advarsel og 3. gang ryger man sku ud!

Jeg kan ik huske hvor derinde, men et eller andet sted kan man tilmelde sig huskeservice! En god idé!!

Det er jo det .. Det skal ikk ske for mig  

Må lige ind og kigge .. 

Anmeld

27. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

- jeg tænkt lige på , bliver man ikk indkaldt til måde både på jobnet og a- kasse , med hvordan man gør , de forskellige ting ?

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

- jeg tænkt lige på , bliver man ikk indkaldt til måde både på jobnet og a- kasse , med hvordan man gør , de forskellige ting ?

Altså cv og vejledningsmøde blir du indkaldt til forholdsvis hurtigt.
Mht jobnet, kan du holde øje under en fane til højre der hedder noget med indkaldelser! Så man burde ku holde sig ajour .. Der er ik så mange møder i HK. Nu ved jeg ik hvor gammel du et, men hvis man er under 30, så skal man i aktivering 3 mdr efter ledighedsmelding! :/

Anmeld

27. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Altså cv og vejledningsmøde blir du indkaldt til forholdsvis hurtigt.
Mht jobnet, kan du holde øje under en fane til højre der hedder noget med indkaldelser! Så man burde ku holde sig ajour .. Der er ik så mange møder i HK. Nu ved jeg ik hvor gammel du et, men hvis man er under 30, så skal man i aktivering 3 mdr efter ledighedsmelding! :/

Oki , tak for det  

Jeg må bare håbe det rigtig , os så må jeg se på det inden de 7 dage ..

Jeg er desværre kun 23 ..hader at blive smidt ud i noget jeg ikk selv bestemmer :/

Anmeld

27. september 2012

come2

TR skriver:

Oki , tak for det  

Jeg er desværre kun 23 ..hader at blive smidt ud i noget jeg ikk selv bestemmer :/

Jeg bestemte altså meget af min aktivering selv. Det er bare med at være på forkant og selv komme med ideer.

Jeg har taget diverse beviser og kurser.

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Oki , tak for det  

Det lyder helt rigtigt, sys jeg. Det er egentlig ik så meget man skal!
Ja, jeg er 25, og der er næsten gået 2 mdr nu. Øv!

Anmeld

27. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Det lyder helt rigtigt, sys jeg. Det er egentlig ik så meget man skal!
Ja, jeg er 25, og der er næsten gået 2 mdr nu. Øv!

Det lyder godt godt jeg har dog til at hjælpe mig ..

- hva søger du af arbejde ?

Anmeld

27. september 2012

TR

come2 skriver:

Jeg bestemte altså meget af min aktivering selv. Det er bare med at være på forkant og selv komme med ideer.

Jeg har taget diverse beviser og kurser.

Okay hva valgt du ?? Hvor mangehare du været ude i ? Og hvor lang tid gik der ?? 

Anmeld

27. september 2012

come2

TR skriver:

Okay hva valgt du ?? Hvor mangehare du været ude i ? Og hvor lang tid gik der ?? 

Jeg var først 3 mdr indenfor landbrug. Så var jeg 4 uger i en børnehave. Og 4 uger på amu hvor jeg tog diverse beviser og så jobsøgningskursus i 4 uger. valgte selv alle tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.