Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

TR

come2 skriver:

Jeg var først 3 mdr indenfor landbrug. Så var jeg 4 uger i en børnehave. Og 4 uger på amu hvor jeg tog diverse beviser og så jobsøgningskursus i 4 uger. valgte selv alle tingene

Hold da op ikk dårligt , når det noget Man vil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

HHeHeh

Det lyder godt godt jeg har dog til at hjælpe mig ..

- hva søger du af arbejde ?

Hehe, jamen du spørger bare løs
Jeg søger primært indenfor butik, da jeg er udlært i møbelbranchen! Hva med dig?

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Hehe, jamen du spørger bare løs
Jeg søger primært indenfor butik, da jeg er udlært i møbelbranchen! Hva med dig?

Oki , er det slet ikktil at få noget ? Jeg er lige blevet uddannet kontorassistent 

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Oki , er det slet ikktil at få noget ? Jeg er lige blevet uddannet kontorassistent 

Sys der er masser at søge, intet giver bare pote!!

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Typisk ..

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Så kommer der lige et spørgsmål mere .. Kan det være rigtig at hver gang jeg skal på hk så skal jeg bruge nem id ? 

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Og inde på min side på jobnet , sir den jeg får en aktiver kode med posten , ? -lian jeg så ikk gør noget før den kommer ?

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Så kommer der lige et spørgsmål mere .. Kan det være rigtig at hver gang jeg skal på hk så skal jeg bruge nem id ? 

Jeg bruger NemID hver gang Jeg kan ikke huske alle de koder der. Men du kan da vidst godt få en HK kode !

Den der aktiveringskode gik jeg og ventede på - men fik den aldrig. Så jeg ringede til mit lokale jobcenter, de gav mig den

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver: