Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

TR

come2 skriver:

Jeg var først 3 mdr indenfor landbrug. Så var jeg 4 uger i en børnehave. Og 4 uger på amu hvor jeg tog diverse beviser og så jobsøgningskursus i 4 uger. valgte selv alle tingene

Hold da op ikk dårligt , når det noget Man vil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

HHeHeh

Det lyder godt godt jeg har dog til at hjælpe mig ..

- hva søger du af arbejde ?

Hehe, jamen du spørger bare løs
Jeg søger primært indenfor butik, da jeg er udlært i møbelbranchen! Hva med dig?

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Hehe, jamen du spørger bare løs
Jeg søger primært indenfor butik, da jeg er udlært i møbelbranchen! Hva med dig?

Oki , er det slet ikktil at få noget ? Jeg er lige blevet uddannet kontorassistent 

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Oki , er det slet ikktil at få noget ? Jeg er lige blevet uddannet kontorassistent 

Sys der er masser at søge, intet giver bare pote!!

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Typisk ..

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Så kommer der lige et spørgsmål mere .. Kan det være rigtig at hver gang jeg skal på hk så skal jeg bruge nem id ? 

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Og inde på min side på jobnet , sir den jeg får en aktiver kode med posten , ? -lian jeg så ikk gør noget før den kommer ?

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Så kommer der lige et spørgsmål mere .. Kan det være rigtig at hver gang jeg skal på hk så skal jeg bruge nem id ? 

Jeg bruger NemID hver gang Jeg kan ikke huske alle de koder der. Men du kan da vidst godt få en HK kode !

Den der aktiveringskode gik jeg og ventede på - men fik den aldrig. Så jeg ringede til mit lokale jobcenter, de gav mig den

Anmeld

28. september 2012

TR

HeidiØ skriver:

Jeg bruger NemID hver gang Jeg kan ikke huske alle de koder der. Men du kan da vidst godt få en HK kode !

Den der aktiveringskode gik jeg og ventede på - men fik den aldrig. Så jeg ringede til mit lokale jobcenter, de gav mig den

Oki , jeg giver dem til mandag .. 

Øje du må altså undskylde alle min spørgsmål, men kan ikk klare når jeg ikk har styr på tingene .. 

Når jeg går på jobnet , har logget mig ind , hva er det så jeg skal derinde ? .. Og kan ikk se noget med indkaldelser ? :/ 

- når jeg er logget ind i mit hk, hva er skal jeg så derinde ?

Jeg har kigget under breve fra hk der er ingenting :/

Anmeld

28. september 2012

HeidiØ

TR skriver:

Oki , jeg giver dem til mandag .. 

Øje du må altså undskylde alle min spørgsmål, men kan ikk klare når jeg ikk har styr på tingene .. 

Når jeg går på jobnet , har logget mig ind , hva er det så jeg skal derinde ? .. Og kan ikk se noget med indkaldelser ? :/ 

- når jeg er logget ind i mit hk, hva er skal jeg så derinde ?

Jeg har kigget under breve fra hk der er ingenting :/

Det er helt ok Men der er altså ikke så meget i det, som du tror Du skal også nok få at vide hvis der er noget du ikke har gjort/gjort rigtigt ..

Inde på jobnet tror jeg lige du skal vente til du har fået aktiveringskoden. Så kan det være siden ser anderledes ud når den er tastet

Inde på HK - er der ingen breve, så er alt fint. Når du blir indkaldt til CV og vejledningsmøde, så står der i det brev hvad du skal gøre inden mødet Og det er sådan et fællesmøde, hvor du høre om HKs side og hvordan du bruger den

Så du kan vidst roligt læne dig tilbage og holde weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.