Hvad skjuler han???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger Min mand er begyndt at skjule et aller andet.. For ikke Så lang tid siden fandt jeg ud af at han skrev med en pige. Han spurgte om hun single osv.. han gik i baglås og sagde at han skrev med pigen kun forSjov og at han vel kan skrive med piger ... Han har siden ændret alt hans koder , til facebook, emails osv og han vil for alt i verden ikke åbne hans email hvis jeg er i nærheden, i dag bad jeg ham vise mig et kvittering som lå i hans email , han sagde at jeg skulle rejse mih fra pc'en og jeg sagde bare åben den. Hvor han sagde " nå men så viser jeg den på mobilen" ååh tænkte jeg ... Hvad ville I tro??? Vi har en nyfødt barn og et på 3 år ...

Det er helt tydeligt at der foregår et eller andet!

Læg kortene på bordet! Kommunikation er nøgleordet! Blæs på om han vil blive sur, til at starte med! Men du er nødt til fortælle ham hvordan du har det!

Sig til ham at du føler han skjuler noget, og du ved jo han har skrevet med den her pige.. Bed ham, for din skyld, om at vise dig at du intet har at være nervøs for!

Der burde ikke være nogen hemmeligheder i et forhold!

Selvfølgelig har man ret til sit private liv, men jeg syntes nu alligevel at han kan ha det i fred, når han har bevist at du ikke har noget at frygte!

Sender et stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.