Han skjuler noget, det er der ikke nogen tvivl om. Og er ovenikøbet ekstremt dårlig til det! Havde han regnet med at du ikke ville blive mistænksom eller hvad? Han har vist ikke tænkt situationen helt igennem.
Mit gæt er at han ikke er utro, men at han finder noget spænding i at chatte/skrive med fremmede piger. Bekræftelse, noget eksotisk og andet end hverdagen derhjemme. For nogen vil det måske være nok til at pakke tasken og skride - efter min mening er det et fejltrin der kan tilgives og arbejdes med.
Problemet er selvfølgelig at han lyver og ikke virker som om han har tænkt sig at indrømme. Jeg har været i en lignende situation (problemet var et andet, men løgn-mønstret det samme). Det lykkedes at få ham til at indrømme, men det tog lang tid og jeg nåede at gå helt ned med flaget. Efterfølgende er vores forhold blevet stærkere og meget mere tillidsfuldt.
Kan det hænge sammen med at I har fået en ny baby? Han føler sig fanget, føler at hverdagen er presset og ensformig og at der ingen plads er til sjov og ballade? Jeg siger ikke at det er en undskyldning, men hvis du vil have sandheden ud af ham, bliver du nødt til at kunne se situationen fra hans synspunkt og have et åbent sind. Ingen mand har mødt bebrejdelse med ærlighed.
Jeg håber at I får løst jeres problem. 
Anmeld