Hvad skjuler han???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Hej piger Min mand er begyndt at skjule et aller andet.. For ikke Så lang tid siden fandt jeg ud af at han skrev med en pige. Han spurgte om hun single osv.. han gik i baglås og sagde at han skrev med pigen kun forSjov og at han vel kan skrive med piger ... Han har siden ændret alt hans koder , til facebook, emails osv og han vil for alt i verden ikke åbne hans email hvis jeg er i nærheden, i dag bad jeg ham vise mig et kvittering som lå i hans email , han sagde at jeg skulle rejse mih fra pc'en og jeg sagde bare åben den. Hvor han sagde " nå men så viser jeg den på mobilen" ååh tænkte jeg ... Hvad ville I tro??? Vi har en nyfødt barn og et på 3 år ...

lyder til han skjuler noget efter det du skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Finemoar<3

110811 skriver:

Jeg tjekkede det lige. og du har ret. 

Når man kommer videre spørger den om man vil sende mail med adgangskoder til sin mail. så kan man vælge at skrive at man ikke længere har adgang til disse, også indtaste en ny mail... 

Jah, jeg er ikke helt tabt bag en vogn! hehe..

det er faktisk frækt at man kan tilluske sig adgang på den måde, men smart når man selv har glemt koden Jeg er en idiot til at huske koder, og glemmer at skrive dem ned - nu kan jeg ikke komme på min facebook

Anmeld

27. september 2012

Snartmortil3

Finemoar<3 skriver:

Jah, jeg er ikke helt tabt bag en vogn! hehe..

det er faktisk frækt at man kan tilluske sig adgang på den måde, men smart når man selv har glemt koden Jeg er en idiot til at huske koder, og glemmer at skrive dem ned - nu kan jeg ikke komme på min facebook

Læs lige det jeg har skrevet længere nede. Har tjekket op på det, og det er altså mildest talt umuligt..

Hvis man får adgang på andre måder så skal man også vente 24. timer med at kunne få adgang til kontoen.

Anmeld

27. september 2012

betina23

jeg har væet ude for det sammen engang med min kærste jeg har endnu..

vi hade været sammen i ca 1 år på det tidspunkt og der viste jeg før det hade han en maj som han har gået og været mega lun på.. så så jeg en dag han hade skrevet med hende og spurte ham hvor meget de hade snakket sammen så ændrede han os koder ligesom din jeg måtte intet se...

det ente ud i jeg slo op for gad ikke det hemmeligheds fis... men han ku godt se det ikke var det han ville.. så jeg fik koder og fortalte ærligt ud om det hele og når han var på msn og hun skrev til ham og jeg så det tog jeg mig sammen og lod dem skrive og da han ku se jeg ikke blev sur eller noget indrømmede han han sys han hade været et fjols a lyve om det og han var virkelig ked a at ha løjet om det....
skal så li siges hade ikke set noget hvor der sto noget man sku blive vildt sur på ham så jeg blev ligeglad og han stoppede til sidst med at kontakte hende...

og vi har været sammen i lidt over 7 år nu og har en datter..

mit råd vil jo nok være snak med ham sig hvor ked og dervøs du er.. og hvis han bliver sur så må du jo tænke om det er det du vil hvis du går fra ham ser han jo nok det han mister og er han fornuftig nok... siger han undskyld og viser dig det du vil se..

håber det hjalp lidt

Anmeld

27. september 2012

babymus77

Jeg vil også mene han skjuler noget når du ikke må se!!! Jeg tror ikke at det er ensbetydende med at han lyver, hvis han blir sur... Min kæreste ville også blive sur, hvis jeg ikke stolede på ham, eller ked og vise det med surhed!!!! Men det er ikke ensbetydende med, at jeg så ikke måtte se hans ting!!! Jeg tror at du skal spørge direkte ligeud, og forlange at se tingene!!! Ikke nødvendigvis læse hans ting, men se det!!   Jeg er krd af det , men har han noget flirt chat osv kørerende så kan det meget let gentage sig!!!! Stort kram til dig

Anmeld

27. september 2012

babymus77

Jeg vil også mene han skjuler noget når du ikke må se!!! Jeg tror ikke at det er ensbetydende med at han lyver, hvis han blir sur... Min kæreste ville også blive sur, hvis jeg ikke stolede på ham, eller ked og vise det med surhed!!!! Men det er ikke ensbetydende med, at jeg så ikke måtte se hans ting!!! Jeg tror at du skal spørge direkte ligeud, og forlange at se tingene!!! Ikke nødvendigvis læse hans ting, men se det!!   Jeg er krd af det , men har han noget flirt chat osv kørerende så kan det meget let gentage sig!!!! Stort kram til dig

Anmeld

27. september 2012

baby012

Håber i finder ud af det .. 

Anmeld

27. september 2012

MorDk

Håber I finder ud af det!!

Sys din mand virker som om han har noget at skjule ellers er det da en rimlig mærkelig adfærd han har?!

Anmeld

27. september 2012

kesuh

Jamen for pokker... Han skjuler helt sikkert noget, så den ligger til højrebenet..

Du skal ikke være bange for at konfrontere ham med det, fordi det lyder som noget rigtig skidt det han har gang i.. Ud fra det vi kan læse os til i dit indlæg.

Det lyder lidt som en flirt osv, men hvis det var ham der startede samtalen med hende, så er det noget hø.

Hvis det var den "anden kvinde" som startede kontakten og hun viser interesse, så har vi mænd en træls ting og det er at vi bliver for overmodige/tænker med det forkerte hoved/tænker overhovedet ikke, og så klapper fælden lige pludselig..

Nu ved jeg ikke hvilken browser din mand anvender, men hvis han var en klump til det med browser og du er for nysgerrig og vil selv finde ud af det. Så har sådanne ting en fantastisk evne til at gemme passwords selv.

Men min anbefaling vil være og spørge ham direkte, fordi det kan være han kan nå og blive stoppet endnu i det show han kører lige nu

Anmeld

27. september 2012

mor-til-vanessa

han skjuler hel sikkert noget. hvad det er synes jeg er rimelig indlysende.

man skriver ikke og spørger andre piger som de er singler når man selv er i forhold. 

og ja hvis han ikke kan læse sms emails og andet foran dig så er det helt klart galt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.