Hvad skjuler han???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Problemeret er at jeg Ikke tør/ vil konfrontere ham med noget jeg ikke har beviser på... Jeg Ved at han vil blive sindsyg sur hvis jeg beskylder hamFor noget jeg ikke har beviser på ...

jamen sig til ham at du ikke syntes det er rart at han skjuler ting for dig
Hvis han ikke har noget at skjule ville han jo ikke være så hemmelighedsfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Kris89

Anonym skriver:

Hej piger Min mand er begyndt at skjule et aller andet.. For ikke Så lang tid siden fandt jeg ud af at han skrev med en pige. Han spurgte om hun single osv.. han gik i baglås og sagde at han skrev med pigen kun forSjov og at han vel kan skrive med piger ... Han har siden ændret alt hans koder , til facebook, emails osv og han vil for alt i verden ikke åbne hans email hvis jeg er i nærheden, i dag bad jeg ham vise mig et kvittering som lå i hans email , han sagde at jeg skulle rejse mih fra pc'en og jeg sagde bare åben den. Hvor han sagde " nå men så viser jeg den på mobilen" ååh tænkte jeg ... Hvad ville I tro??? Vi har en nyfødt barn og et på 3 år ...

hvis ikke det var for du havde taget ham i at skrive med en anden pige kunne det jo være en overraskelse til dig...

men sys bestemt ikke det lyder rart...

du er vidst nød til bare at spørge ham om hans ændrede adfærd...
altså hvis du plejer at måtte se i hans ting, hvorfor må du så ikke mere?

er det ikke et meget normalt spørgsmål, hvis tingene pluydselig ændre sig...

kan godt se hvis det altid har været sådan er der jo ikke så meget, men når det lige pludselig har ændret sig må han da kunne forklare og forstå du bliver mistroisk og forvirret..

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

det er jo klart du intet kan bevise.

men du kan jo være den smarte og vende den om.

sæt dig ved computeren og sig om han lige gider vise dig hans mail, facebook osv.

Hvis han ikke vil og evt bliver sur, ja så kan du sige a han kan bevise der IKKE er noget, ved bare a åbne og lade dig se og læse hans ting.

Hvis du ikke må se hans ting eller få hans passwords, jaaaa.... så er det jo ret tydeligt, ikke!!!

og hvis du ikke bryder dig om a konfrontere ham, ja, så pak en kuffert og se a kom afsted med jeres barn. Det har fortjent bedre

Øv , jeg kan godt se at jeg ikke helt tør se sandheden i øjnene hvad fanden havde jeg troet, at han ville blive bedre når han 4 uger før vores barn skulle komme til verdenen skrev med en pige ..?? Og 11 dage efter skifter han alle koderne

Anmeld

27. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Øv , jeg kan godt se at jeg ikke helt tør se sandheden i øjnene hvad fanden havde jeg troet, at han ville blive bedre når han 4 uger før vores barn skulle komme til verdenen skrev med en pige ..?? Og 11 dage efter skifter han alle koderne

Er viiiirkelig ked af at sige det - men han skjuler hende for dig - de skriver stadig sammen og de har nok også mødtes - hans adfærd er virkelig mystisk!!!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Men det handler vel ikke om at bevise hvad han skjuler. Men mere det faktum at han har lukket af for dig, så du ikke naturligt lige ser hvem han skriver med.

Herhjemme har vi ikke hemmeligheder på den måde og jeg kan jo sidde her ved siden af og se hvad manden skriver. Men det er så heller ikke nødvendigt føler jeg, at følge med i hvad han skriver.

Din mand, kan man sige, gør det jo spændende at se hvad han skriver. Ikke spændende som positivt ment.

Hvorfor har han behov for at gemme hvad han skriver. Måske fordi han følte sig overvåget eller måske fordi han virkelig har noget at gemme.

fortæl ham at du har behov for at I er åbne overfor hinanden og at du føler han gemmer på ting for dig og specielt efter det med den pige, så føler du det endnu mere. Evt. kan du fortælle ham at hvis I skal fortsætte jeres samliv, så er du nødt til at føle at I vil hinanden og er ærlige.

Han har lukket af for mig ja , og det er ikke sådan jeg drømte om at min mand skullle være , men tjaa der er vel ikke andet end at spørge ham hvorfor han pludselig ændrede adfærd

Anmeld

27. september 2012

M&N

LR85 skriver:

det er jo klart du intet kan bevise.

men du kan jo være den smarte og vende den om.

sæt dig ved computeren og sig om han lige gider vise dig hans mail, facebook osv.

Hvis han ikke vil og evt bliver sur, ja så kan du sige a han kan bevise der IKKE er noget, ved bare a åbne og lade dig se og læse hans ting.

Hvis du ikke må se hans ting eller få hans passwords, jaaaa.... så er det jo ret tydeligt, ikke!!!

og hvis du ikke bryder dig om a konfrontere ham, ja, så pak en kuffert og se a kom afsted med jeres barn. Det har fortjent bedre

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Finemoar<3 skriver:

S

Er viiiirkelig ked af at sige det - men han skjuler hende for dig - de skriver stadig sammen og de har nok også mødtes - hans adfærd er virkelig mystisk!!!

Jeg Ved at de ikke mødtes da hun bor i et andet land, men de må vel stadig skrive sammen siden han fandt det nødvendig at ændre koder ,

Anmeld

27. september 2012

LR85

Anonym skriver:

jeg får helt kuldegysninger og er VIRKELIG ked af at sige det, men ja... jeg tror han er dig utro.... og har været det og nok bliver ved!!!

I'm sorry

Hvis han allerede har skrevet sammen med en, og nu lige pludselig ændre adgangskoder og lign og siger du intet kan bevise... nej det er klart, men så må HAN jo bevise noget.

Hos os (og sikker i de fleste forhold uden løgne, er alt jo åbnet for hinanden)

Hvis man ikke har noget a skjule, så bliver man hverken sur eller har problemer med at åbne noget somhelst.

Se a pak sydhavsfrugterne kære kvinde... DU og dit barn kommer i første række.

Anmeld

27. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Jeg Ved at de ikke mødtes da hun bor i et andet land, men de må vel stadig skrive sammen siden han fandt det nødvendig at ændre koder ,

Godt at hun i det mindste bor laaaangt væk!!

kan du ikke lure hans kode af? Sid 2 meter fra han og hold øje med hvilke knapper han trykker på!

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Finemoar<3 skriver:

Godt at hun i det mindste bor laaaangt væk!!

kan du ikke lure hans kode af? Sid 2 meter fra han og hold øje med hvilke knapper han trykker på!

Det vil jeg prøve at gør , han er meget, Meget opmærksom på det , han vil jo ikke engang åbne den facebook hvis jeg er i nærheden , s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.