Baby på 7,5 måned og chokolade julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

CaWi

Min søn er syv mdr til december. Og han må få ALLE de chokolade kalendere folk vil give ham.

MEEN.....

Det er kun for at jeg selv kan spise chokoladen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Laulund87

christinak skriver:

Enig det er jo bare et sødt spørgsmål fra min mand og han mente det jo ikke i en ond mening 

Nej det er da en sød tanke, bare lidt tidligt

Anmeld

26. september 2012

Pikku Myy

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

Jeg synes det er rigtig sødt at din mand ikke kan vente med at dele julen med din søn, men som du også selv mener, er det nok lidt tidligt.

Hvad med at I istedet aftaler at lave en pakkekalender til hinanden? I kan skiftes til at få/give en gave hver anden dag.

Anmeld

26. september 2012

Muffinmus

nope, børn skal da ikke have choklade når de er 7,5 mdr..overhovedet. vent til næste jul og så æd nogle af dem selv..det har vi gjrt de første år fordi vi ikke synes mindre børn skal have chokolade hver dag

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

M (: skriver:

Jeg ser ingen grund til at give så lille et barn en chokoladekalender. Barnet forstår alligevel ikke hvad det handler om, så ser ingen grund til at fylde det med chokolade/sukker bare for hyggens skyld.. Tror mere det er fars behov end det er barnets.. 

vise ord!

Anmeld

26. september 2012

DitteFisk

Min dreng fik sine første chokolade-julekalendere forrige år hvor han lige var fyldt 3 der før havde han jo intet begreb om, at vi nu tæller ned til jul og derfor får du en chokolade hver morgen - næh.. 

Anmeld

26. september 2012

Mivs82

alt for tideligt  

snup en pap julekaldener i stedet med nogle farverige billeder indenunder hvert nr, vores pige er 16 mdr til den tid. og hun skal have en pap kaldender, hun elsker at åbne og lukke ting

det er mindst lige så hyggeligt

Anmeld

26. september 2012

klmf

Hvor er din kæreste sød Men synes de skal åbne den sammen, så kan han spise chokoladen og stikke lillemanden en klementin

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

Den bette aner jo intet om jul, og der er ingen grund til at fylde slik i trolden endnu. Så vent med det.
Der skal jo nok komme en enkelt sød bid i munden på trolden alligevel i ny og næ i julemåneden, og det sker der heller ikke det fjerneste ved, men lige frem gøre det til et sukkerritual hver dag i december, er nok at overdrive.
Mine egne unger fik først deres første chokoladekalender, da de var 2-3 år.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

26. september 2012

Nessie

Nix, Ikke så meget som et lille stykke røg i munden på vores søn. Synes ikke det var nødvendigt, og han ville jo alligevel hellere have noget andet.

Han fik først slik og kage da han begyndte at interessere sig for det. Da var han over to år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.