Baby på 7,5 måned og chokolade julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

MorTil4<3

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

her var vores søn 6 måneder da han havde sin først jul og JO han havde en chokoladekalender

han fik ik dem alle, hans far hjalp ham med at spise dem også

men han fik skam et lile stykke og det syntes han jo var lækkert

man behøver jo ikk give ham et ordentligt stykke men bare en mundsmag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

rogerrasch

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

jeg ser ingen grund til at sådan et lille barn skal have en chokolade kalender, han/hun forstår jo ikke hvad der sker endnu, min søn er 7 måneder nu så 9 måneder til jul, og vi dropper det der har med julekalender og gave fra julemanden i år og venter til næste år hvor han forstår mere af det

Anmeld

26. september 2012

SaNiNa

Her fik vores søn sin første da han var 2½ år vores datter på 1 år får ikke nogen til jul det er kun storbror

Syntes det er alt alt fortidlig vores søn er også først nu som 3 årig begynd at vise lidt interesse for slik eller han har smagt vingummi skal han godt kan lide, men det er ikke noget han spiser meget af måske en af de små poser 1 gang om måneden.

så jeg syntes jo I skal holde jeres søn fra det til han selv viser interesse for det og ved hvad det er

Anmeld

26. september 2012

MorDk

Tanken er da super sød, men personligt sys jeg det er for tidligt. Kan ikke se nogen grund til at give små børn slik, chokolade mm. Hvis behov er det man dækker? Ikke barnets ihvertfald. Men det er jo smag og behag hvad folk sys ... Jeg er ikke sukkerforskrækket, men jeg holdt min søn fra alt sukker indtil han var 1 år. Der smagte han kakao og lagkage for første gang. Slik giver vi ham ikke... men han må godt få lidt chokolade nu (er 2 år) og kage mm.

Anmeld

26. september 2012

serinasmor

synes det er for tidligt

jeg ville finde på noget andet hyggeligt ... pakkekalender eller lignende ...

jeg er ikke sukkerforskrækket men jeg regner heller ikke med at serina skal have chokoladejulekalender i år .. hun bliver 3 til januar .... at det så godt kan være der i nogle af hendes pakker er et lille stykke chokolade eller en vingummi er noget helt andet

men det bliver bestemt ikke hver dag

Anmeld

26. september 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Tanken er da super sød, men personligt sys jeg det er for tidligt. Kan ikke se nogen grund til at give små børn slik, chokolade mm. Hvis behov er det man dækker? Ikke barnets ihvertfald. Men det er jo smag og behag hvad folk sys ... Jeg er ikke sukkerforskrækket, men jeg holdt min søn fra alt sukker indtil han var 1 år. Der smagte han kakao og lagkage for første gang. Slik giver vi ham ikke... men han må godt få lidt chokolade nu (er 2 år) og kage mm.

er ganske enig her

synes ikke at et så lille barn skal have chokolade og især ikke hver dag i en måned.. jeg formoder ikke at barnet for godt har fået tænder endnu, og der er jo ingen grund til på forhånd at ødelægge emaljen på de tænder der så kommer frem

Anmeld

26. september 2012

MorDk

er ganske enig her

synes ikke at et så lille barn skal have chokolade og især ikke hver dag i en måned.. jeg formoder ikke at barnet for godt har fået tænder endnu, og der er jo ingen grund til på forhånd at ødelægge emaljen på de tænder der så kommer frem

Skal lige siges at når man er 7½ måned så er der faktisk nogle der har tænder *S* Nogle har dem når de bliver født

Anmeld

26. september 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Skal lige siges at når man er 7½ måned så er der faktisk nogle der har tænder *S* Nogle har dem når de bliver født

hihi derfor jeg skrev formoder søde for ved godt at nogen har, og nogen har måske lige fået en eller to, men det ville da være trist at risikerer huller allerede Så tidligt uanset hvad

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

chael skriver:

Klart nej.

Er overhovedet ikke sukker forskrækket, men det er trods alt FOR tidligt.

Til næste år

Anmeld

26. september 2012

MorDk

jydeinden skriver:

hihi derfor jeg skrev formoder søde for ved godt at nogen har, og nogen har måske lige fået en eller to, men det ville da være trist at risikerer huller allerede Så tidligt uanset hvad

Ja enig!! Hihi... men er lidt blank så tror ik lige jeg læste det der "formoder"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.