Baby på 7,5 måned og chokolade julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.994 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. september 2012

christinak

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M (:

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

Jeg ser ingen grund til at give så lille et barn en chokoladekalender. Barnet forstår alligevel ikke hvad det handler om, så ser ingen grund til at fylde det med chokolade/sukker bare for hyggens skyld.. Tror mere det er fars behov end det er barnets.. 

Anmeld

26. september 2012

Tulle28

Ej det er da alt for tidligt og i mine øjne fuldstændig unødvendigt! Han ved jo (vel?) ikke hvad chokolade er og har ingen gavn af det. Gem den til han bliver lidt større.

Anmeld

26. september 2012

chael

Klart nej.

Er overhovedet ikke sukker forskrækket, men det er trods alt FOR tidligt.

Til næste år

Anmeld

26. september 2012

isabellasmor

christinak skriver:

Vores datter får det ikke. Heller ikk til daglig. Vil gerne holde hende væk fra sukker og usunde ting så langt tid som muligt ( hun bliver 1 år til oktober) 

Men det er jo op til jer som forældre hvad i vil give jeres barn   Tror der er mange der får det i mere eller mindre grad i den alder idag.

Anmeld

26. september 2012

Ploffer

christinak skriver:

Personligt synes jeg det er for tidligt.

Jeg kan absolut godt se det hyggelige i det, når nu det er første jul. Men en så lille størrelse har ikke nogen ide om hvad det går ud på, og har ikke noget behov for at få en lille chokolade hver dag. Det må være forbeholdt de lidt større børnn, synes jeg

Men hvad med at I lavede en lille pakkekalender istedet for? Bare med nogle små ting i...rosiner og sådan noget? Så får I stadig glæden ved at se den lille få en lille ting hver dag.

Min yngste er 2½ og i år bliver første gang hun får en chokolade kalender, og det er såmænd kun fordi hendes storebrødre får (5 og 7 år) og så er hun så stor nu, at vi ikke kan "gøre forskel"

Anmeld

26. september 2012

smokin

Synes det er for tidligt 

Anmeld

26. september 2012

kekp

christinak skriver:

Det er en sød tanke men jeg ville ikke gøre det. Et stykke chokolade hver dag er meget for sådan en lille en og han forstår alligevel ikke meningen med det.

Hvis der skulle laves noget ville jeg lave en lille pakkekalender, ikke at en på 7,5 måned forstår så meget af det, men der er da trodsalt ikke sukker i og så er det jo hyggeligt at gå og finde små ting frem til december

Anmeld

26. september 2012

FruK

M (: skriver:

Jeg ser ingen grund til at give så lille et barn en chokoladekalender. Barnet forstår alligevel ikke hvad det handler om, så ser ingen grund til at fylde det med chokolade/sukker bare for hyggens skyld.. Tror mere det er fars behov end det er barnets.. 

Enig!

Anmeld

26. september 2012

modesty

What??!! Jeg bliver nærmest helt forarget. Det er alt for tidligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.