Baby på 7,5 måned og chokolade julekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Ja enig!! Hihi... men er lidt blank så tror ik lige jeg læste det der "formoder"

du er tilgivet søde haha

det er vel den der ammehjerne korrekt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

MorDk

jydeinden skriver:

du er tilgivet søde haha

det er vel den der ammehjerne korrekt ?

YES

Anmeld

26. september 2012

anynom

christinak skriver:

Ja snakken går herhjemme, julen nærmer sig og jeg glæder mig sådan til at holde bassen første jul, og igår sir manden så at han da skal have en chokolade julekalender, og han mener det selvfølgelig i en god mening, men hvad sir i bassen er 7,5 måneder til den tid, synes måske det er lidt tidligt

Jeg synes det er for tidligt. Selvom Isabel når at være blevet et år inden december får hun ikke en chokolade julekalender, det tænker jeg ikke hun behøver at få før hun er 3-4-5 år. Hvad hun ikke kender til, savner hun ikke.

Anmeld

26. september 2012

christinak

modesty skriver:

What??!! Jeg bliver nærmest helt forarget. Det er alt for tidligt. 

Foraget ligefrem, over hvad det er et simpelt spørgsmål, det er vores første barn og jeg har sagt nej til det herhjemme men derfor er det da en sød ide fra min mands side af

Anmeld

26. september 2012

christinak

Tak for svar og input fra alle jeg havde på forhånd sagt nej da min mand spurgte da jeg synes han er for lille men det skader jo ikke at hører andres meninger beklager at nogle blev foraget over mit spørgsmål var ikke min hensigt

Anmeld

26. september 2012

Lise

Min søn på 5 år har endnu ikke fået en chokoladekalender, men det kan da være at han skal have en i år. Tror han ikke fik én sidste år, da man ikke kan give ham uden at give lillebror, der sidste jul var 1 år og 8 mdr, men de får nok i år begge to.

Syv mdr er aaaalt for tidligt efter min mening.

Anmeld

26. september 2012

GitteC78

Jeg synes det er for tidligt´.... Min søn på 2 år begyndte først at få søde sager som kage og chokolade, da han var 19 mdr. Han havde ikke brug for at få sukker, i stedet for gav vi ham noget frugt. Jeg regner heller ikke med at han skal have en chokolade kalender i år.

Anmeld

26. september 2012

>>Carina<<

Syns slet ik at Et barn på 7,5 måned ska ha chokolade. Min søn blir snart 3 og har ik fået chokoladejulekalender endnu. Nu er han jo så stor at han godt er klar over hvad slik er men han ka slet ik li chokolade så det er så nemt :-) tror heller ik der blir problemer selvom de to store søskende (min mands børn) får en af deres mor.

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

christinak skriver:

Tak for svar og input fra alle jeg havde på forhånd sagt nej da min mand spurgte da jeg synes han er for lille men det skader jo ikke at hører andres meninger beklager at nogle blev foraget over mit spørgsmål var ikke min hensigt

Synes nu også det er noget pjat at blive forarget over et simpelt spørgsmål

Anmeld

26. september 2012

christinak

Laulund87 skriver:

Synes nu også det er noget pjat at blive forarget over et simpelt spørgsmål

Enig det er jo bare et sødt spørgsmål fra min mand og han mente det jo ikke i en ond mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.