Muslimske kvinder kom lige på banen her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

A&F

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad mener du, der sker?

Jamen Allah fortæller os, at vi skal spise af alt det gode Han har tilladt os og afholde os fra det forbudte. Det er en synd man begår, hvis man er bevidst om sit indtag af alkohol og mad der ikke er halal.  Har man spist det ved en fejl, så tilgiver Allah, da Han ved at mennesket glemmer og fejler. Begår man synden igen og igen så vil man blive stillet til regnskab på den måde at der bliver kigget på de synder og så er det mellem Allah og det enkelte individ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

A&F

kicha skriver:

Tusind tak for dit svar Gik hjem og tjekkede bag på en af de pakker marcipan jeg bruger og ud fra det kunne jeg heller ikke se det men tak fordi du gad svare så kom jeg tættere på et svar

Det var så lidt ven

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

A&F skriver:

ja det er rigtigt, men mange er opmærksomme på det

Jamen det synes jeg da også jeg har været, men jeg var slet ikke klar over det stod så galt til.

Anmeld

27. september 2012

Frk. Himmelblå

A&F skriver:

Jamen Allah fortæller os, at vi skal spise af alt det gode Han har tilladt os og afholde os fra det forbudte. Det er en synd man begår, hvis man er bevidst om sit indtag af alkohol og mad der ikke er halal.  Har man spist det ved en fejl, så tilgiver Allah, da Han ved at mennesket glemmer og fejler. Begår man synden igen og igen så vil man blive stillet til regnskab på den måde at der bliver kigget på de synder og så er det mellem Allah og det enkelte individ.

Tak for godt svar. 

Anmeld

27. september 2012

A&F

Frk. Himmelblå skriver:

Tak for godt svar. 

Så lidt

Anmeld

27. september 2012

A&F

SussieThyssen skriver:

Jamen det synes jeg da også jeg har været, men jeg var slet ikke klar over det stod så galt til.

Ja okay , det har du vel nok ret i. Man skal være obs på mange fødevarer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.