Muslimske kvinder kom lige på banen her :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.400 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Vidste DU at der er svine gelantine i næsten alt vingummi, softice, flødeboller, V6 tyggegummi osv!! OG svinefedt i næsten alle knorr blandingerne?? Jeg er i chok. Var ikke klar over dette. Spiser i noget af det alligevel?? Og ved i om der er andre ting, med gemte svineting i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

A&F

Vidste DU at der er svine gelantine i næsten alt vingummi, softice, flødeboller, V6 tyggegummi osv!! OG svinefedt i næsten alle knorr blandingerne?? Jeg er i chok. Var ikke klar over dette. Spiser i noget af det alligevel?? Og ved i om der er andre ting, med gemte svineting i?

Ja selvfølgelig ved jeg det, tak. Vi spiser ikke noget med gelatine. På facebook er der en side der hedder halalguiden. Der kan du finde mad og slik med gelatine .

Anmeld

25. september 2012

Ka+Ma=Be

Det tror jeg faktisk de fleste muslimer ved! Jeg vidste det også! (men her i københavn har slikbutikkerne jo også gelatinefrit slik .)

Anmeld

25. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg vidste det godt - og er altså ikke muslim

Læs varedeklarationen inden du køber noget - står der 'gelatine', ja så er det svin i

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg anede det ikke, da det aldrig har betydet noget for mig. Min mand er muslim og jeg har altid serveret det for ham. Han ved ikke helt hva han skal stille op nu. 

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Ja selvfølgelig ved jeg det, tak. Vi spiser ikke noget med gelatine. På facebook er der en side der hedder halalguiden. Der kan du finde mad og slik med gelatine .

Glwnte at citere dig

Anmeld

25. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg anede det ikke, da det aldrig har betydet noget for mig. Min mand er muslim og jeg har altid serveret det for ham. Han ved ikke helt hva han skal stille op nu. 

Det må altså være din mands problem, at han ikke har sat sig ind i noget så basalt, hvis det betyder noget for ham. Hvis han aldrig før har spist vingummi etc., er det da utroligt, at han ikke har skænket det en tanke, da det kom på bordet hos jer. Du har i hvert fald intet ansvar for det - han har vel selv stoppet det i munden, trods alt? 

Anmeld

25. september 2012

anynom

Mor og meget mere skriver:

Det må altså være din mands problem, at han ikke har sat sig ind i noget så basalt, hvis det betyder noget for ham. Hvis han aldrig før har spist vingummi etc., er det da utroligt, at han ikke har skænket det en tanke, da det kom på bordet hos jer. Du har i hvert fald intet ansvar for det - han har vel selv stoppet det i munden, trods alt? 

Anmeld

25. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Jep, jeg læser altid varedeklarationen. Hvis jeg er i tvivl så køber jeg det ikke.

Anmeld

25. september 2012

A&F

Anonym skriver:

Intet problem ven. Hvis din mand ikke har anet det, så sker der heller ikke noget,  . Men nu hvor han ved det, skal han være obs på det, ellers vil han som muslim blive stillet til regnskab for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.