Månsson skriver:
Ud fra hva jeg har kunnet læse så er det kun om aftenen og ikke hver aften hun skriger, tænker lidt at det er ret "normalt" med så små børn.. Har i fået konstateret det er kolik???
Jeg ville skifte over til zoneterapi eller kranio sakral hvis det er tilfældet at det rent faktisk er kolik..
Vores datter havde det til hun var 4-5 måneder og det var absolut ikke kun om aftenen nogle aftner men hver eneste dag i flere timer i træk.. Vi svøbte hende og ellers hang hun i hendes slynge eller bæresele resten af dagen.. Jeg ville klart konsultere en læge for at være sikker på at det ikke er andet der driller
Vi har skam været omkring lægen og hun fejler intet udover de spændinger i nakke og ryg som kiropraktoren er ved at fikse..
Og det var hver eneste aften hun skreg før vi startede behandlinger.. fra 16-17 tiden til 21-22 tiden, non-stop.. Det er let at høre forskel på det skrigeri til hvis de er overtrætte eller overstimuleret.. Det er meget voldsomt når hun først går i gang 
Man kan både have kolik i alm. forstand hvor de græder hele dagen, og så kan man f.eks. have mad-kolik hvor de kun græder efter at have spist, og så kan man have aften-kolik som vi jo så er rendt ind i hvor det kun er om aftenen de skriger
Egentlig bryder jeg mig ik om at bruge ordet "kolik" for det dækker jo bare over gråd uden nogen forklaring.. Her er det blevet bedre efter vi er startet i behandling så det er oplagt at problemet med nakken og ryggen har en del af skylden, men skrigeriet er ik helt lagt på hylden endnu..
Anmeld