Far til kolik-barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Team Putte

Zafir skriver:

OKay

Så er det jo bare at fortsætte i god stil

Fortsat held og lykke!!

Hun er 3 mdr. i dag så uanset hvad burde vi snart få ro på!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

babymus77

Tror måske bare det ofte er sådan !! Min kæreste kan heller ikke magte det!!  så jeg prøver at snuppe ham og prøver så godt jeg kan, at få forklaret!!! Gør meget ud af, at fortælle at når han blir lidt størrere så er det farmand som duer!!!   Derfor så rører det mig også dybt når bette manden smiler til far!!!!   Kram til jer

Anmeld

25. september 2012

Team Putte

babymus77 skriver:

Tror måske bare det ofte er sådan !! Min kæreste kan heller ikke magte det!!  så jeg prøver at snuppe ham og prøver så godt jeg kan, at få forklaret!!! Gør meget ud af, at fortælle at når han blir lidt størrere så er det farmand som duer!!!   Derfor så rører det mig også dybt når bette manden smiler til far!!!!   Kram til jer

Tak!

min kæreste blev oz lidt gladere da han fik at vide at far nemmere får ungerne til at smile end mor gør.. Det kunne han godt se det rigtige i, men han er sgu ik mange potter pis værd når han står der med hende mens hun skriger og siger at hun ik kan li' ham

Har oz sagt at hun nok skal blive fars pige når hun bliver større, men har vi så tabt farmand på vejen dertil?

Anmeld

25. september 2012

babymus77

Team Putte skriver:

Tak!

min kæreste blev oz lidt gladere da han fik at vide at far nemmere får ungerne til at smile end mor gør.. Det kunne han godt se det rigtige i, men han er sgu ik mange potter pis værd når han står der med hende mens hun skriger og siger at hun ik kan li' ham

Har oz sagt at hun nok skal blive fars pige når hun bliver større, men har vi så tabt farmand på vejen dertil?

Jeg er sikker på ,at de nok skal få deres ture med børnene, de skal nok blive et hit når de lige bliver lidt størrere!!! Jeg kender godt udtrykket, jamen hvad er der galt?? Jamen hvorfor græder du?? Øjnene er ved at springe ud af hovedet, og vi tænker jamen søde skat, de kan ikke svare!!!  Sådan er spædbørn bare!!!;-) Jeg ringer Tit op om formiddagen til farmand, der pludre Julius rigtig meget.... Og så bliver han så blød om hjertetat sønnemand ringer til ham 

Anmeld

25. september 2012

modesty

NEJ bare rolig - det skal nok komme. Der sker hele tiden nye ting, de udvikler sig SÅ hurtigt, og man glemmer alt det bøvl man har haft. Vi har ikke haft et decideret kolikbarn herhjemme, men han havde nogle bøvlede aftener da han var helt lille, og far havde det også svært med gråden. Nu er min dreng knap et år, og de er pot og pande. 

Anmeld

25. september 2012

Team Putte

babymus77 skriver:

Jeg er sikker på ,at de nok skal få deres ture med børnene, de skal nok blive et hit når de lige bliver lidt størrere!!! Jeg kender godt udtrykket, jamen hvad er der galt?? Jamen hvorfor græder du?? Øjnene er ved at springe ud af hovedet, og vi tænker jamen søde skat, de kan ikke svare!!!  Sådan er spædbørn bare!!!;-) Jeg ringer Tit op om formiddagen til farmand, der pludre Julius rigtig meget.... Og så bliver han så blød om hjertetat sønnemand ringer til ham 

Nårh hvor hyggeligt

Anmeld

25. september 2012

Team Putte

modesty skriver:

NEJ bare rolig - det skal nok komme. Der sker hele tiden nye ting, de udvikler sig SÅ hurtigt, og man glemmer alt det bøvl man har haft. Vi har ikke haft et decideret kolikbarn herhjemme, men han havde nogle bøvlede aftener da han var helt lille, og far havde det også svært med gråden. Nu er min dreng knap et år, og de er pot og pande. 

hvor skønt!

Anmeld

25. september 2012

morethanperfect

Team Putte skriver:

Hvordan håndterede faderen til jeres kolik-barn hele situationen?

Vores datter har "aften-kolik" udløst af spændinger i ryg og nakke som vi går til kiropraktor med. Skrigeriet er blevet langt mindre end hvad vi startede på, men når vi engang imellem har en dag hvor hun er mere ked end hvad der er normalt nu, så bryder hendes far helt sammen

Hjælp mig med at hjælpe min kæreste igennem dette!

Min kæreste tog det faktisk rigtig pænt  Bedre end mig næsten 

Men tålmodighed er mit eneste råd .. Selvom det bare er SÅ hårdt 

Anmeld

25. september 2012

Bellas Mor

Team Putte skriver:

Nu græder hun heldigvis kun om aftenen og jeg kan som sådan godt lukke af så jeg sidder med hende hver aften.. Vi går ik rundt, vi har en gyngestol der bliver brugt flittigt ellers ville jeg jo få rygskade før lillepigen er ½ år Men det dræner mig bare mega meget for energi! Falder jo næsten sammen af udmattelse efter sådan en skrigetur

Isabella skreg også kun om aftenen. Fra kl. 17-21, 22 stykker.

Det var også super hårdt, både fysisk og psykisk. Men man kan trøste sig med at det kun er for en periode

Fra den ene dag til den anden stoppede det for os. Jeg gik og ventede, men hun lå bare og hyggede - ingenting skete. Turde ikke håbe på det, men dagen efter var det samme, og det vendte aldrig tilbage

Anmeld

25. september 2012

Maja_4000

Har ikke læst tråden

Men min kæreste tog det MEGET bedre end mig .. Nogle aftener/nætter måtte han trøste både mig og baby Hehe .. Jeg kunne slet ikke klare alt den gråd , følte mig bare som jordens dårligste mor !

Men han var SUPER god til at se på mig hvornår det var ved at være nok for mig , og så tog han over .. Så måske du bare skal lægge mærke til hvornår han ikke kan klare mere , og så tage over .. Så kan han gå ind i soveværelset og lukke døren efter sig - Eller sådan noget Så han lige får lidt ro alene .. Det hjalp i hvert fald mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.