min kat stjæler, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Har du været hos dyrlægen med den? At den spiser ting kan betyde bøvl med mavsen!

jeg ringede til dyrlægen i min gamle by inden jeg flyttede, da hans afføring er fin, hans appetit er fin men han er lidt tynd så fik jeg orme piller og det var det.. hun mente ikke der var grund til at kikke på ham  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

jeg ringede til dyrlægen i min gamle by inden jeg flyttede, da hans afføring er fin, hans appetit er fin men han er lidt tynd så fik jeg orme piller og det var det.. hun mente ikke der var grund til at kikke på ham  

Hmm.. Jeg havde nok krævet at få mærket på hans mave, især fordi det bliver ved..

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Hmm.. Jeg havde nok krævet at få mærket på hans mave, især fordi det bliver ved..

hmm måske jeg skal kontankte en ny dyrlæge her i nærheden og høre hvad de siger  

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

hmm måske jeg skal kontankte en ny dyrlæge her i nærheden og høre hvad de siger  

Det havde jeg gjort, bare for at være sikker på der ik sidder noget den ik selv kan få op! Er den fin i maven kan det være dyrlægen har en adfærdsterapeut tilknyttet som kan hjælpe

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det havde jeg gjort, bare for at være sikker på der ik sidder noget den ik selv kan få op! Er den fin i maven kan det være dyrlægen har en adfærdsterapeut tilknyttet som kan hjælpe

ja det kunne selvfølelig være  

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

ja det kunne selvfølelig være  

Synes det lyder som om i har gjort meget, og det er ik flytningen den er stresset over eftersom den gjorde det samme i din gamle lejlighed..

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Synes det lyder som om i har gjort meget, og det er ik flytningen den er stresset over eftersom den gjorde det samme i din gamle lejlighed..

jeg syndes selv efterhånden jeg har prøvet alt, kikker os reglmæssigt i hans mund og tænder for at sikre mig der ikke sidder noget og generer eller sådan..

i lejligheden tænkte jeg det var plads mangel og kedsomhed men da det er blevet værre nu så ved jeg snart ikke..

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

jeg syndes selv efterhånden jeg har prøvet alt, kikker os reglmæssigt i hans mund og tænder for at sikre mig der ikke sidder noget og generer eller sådan..

i lejligheden tænkte jeg det var plads mangel og kedsomhed men da det er blevet værre nu så ved jeg snart ikke..

Det kan jo sagens være noget han har gjort af kedsomhed i den gamle lejlighed som simpelthen er blevet en vane nu! Og vaner kan dælme være svære at bryde

Anmeld

24. september 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det kan jo sagens være noget han har gjort af kedsomhed i den gamle lejlighed som simpelthen er blevet en vane nu! Og vaner kan dælme være svære at bryde

ja ku det selvfølgelig os være  

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

ja ku det selvfølgelig os være  

Igen kan det være dyrlæge/adfærdsterapeut har nogle ideer til at få det ændret... Det er altid godt med en ny indgangsvinkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.