min kat stjæler, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

FrkRaarup

SussieThyssen skriver:

Det skal du nu ikke...14 dage, så er det fint.

Du kan jo give missepigen p-piller indtil hun kan blive steriliceret.
jeg tror stjæleriet vil aftage når din kat kan komme ud. Nogle katte egner sig  bare ikke til at være indekatte.

Men..jeg tænker nu også på den kat, man har kunnet følge i medierne som stjal fra gud og hvermand i et helt område.
Dens familie havde et helt værelse fyldt med ting, som den kom hjem med.
Har du set den?
De viste endda en udsendelse om den på Animal Planet LOL
Alt fra tennissko og tilhørende sokker til håndklæder, t-shirts, bilvaskesvampe og legetøj.
De satte skjult natvideooverågning på den, og så hvordan den kom slæbende hjem, nat efter nat med de mest umulige ting, somme tider, så store at den dårligt kunne løfte dem LOL
Så familien holdt af og til åbent hus, så naboerne i kvarteret kunne komme og afhente deres ting Hehe!

Ingen kunne give nogen forklaring på hvorfor den gjorde det, men...ligesom mennesker, har den muligvis været kleptoman.

Lyder nu ret underholdende

TS: Håber da godt nok du finder en mulighed! Det var hverken sjovt for jer eller ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

Det skal du nu ikke...14 dage, så er det fint.

Du kan jo give missepigen p-piller indtil hun kan blive steriliceret.
jeg tror stjæleriet vil aftage når din kat kan komme ud. Nogle katte egner sig  bare ikke til at være indekatte.

Men..jeg tænker nu også på den kat, man har kunnet følge i medierne som stjal fra gud og hvermand i et helt område.
Dens familie havde et helt værelse fyldt med ting, som den kom hjem med.
Har du set den?
De viste endda en udsendelse om den på Animal Planet LOL
Alt fra tennissko og tilhørende sokker til håndklæder, t-shirts, bilvaskesvampe og legetøj.
De satte skjult natvideooverågning på den, og så hvordan den kom slæbende hjem, nat efter nat med de mest umulige ting, somme tider, så store at den dårligt kunne løfte dem LOL
Så familien holdt af og til åbent hus, så naboerne i kvarteret kunne komme og afhente deres ting Hehe!

Ingen kunne give nogen forklaring på hvorfor den gjorde det, men...ligesom mennesker, har den muligvis været kleptoman.

min hunkat skal ikke på p-piller da det øger chancerne for kræft med 50% for katte..

men tja måske du har ret, måske det bliver bedere når han kommer ud..  

det er ikke lige en udsendelse jeg har set men det lyder da både sjovt og lidt vildt  

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

min hunkat skal ikke på p-piller da det øger chancerne for kræft med 50% for katte..

men tja måske du har ret, måske det bliver bedere når han kommer ud..  

det er ikke lige en udsendelse jeg har set men det lyder da både sjovt og lidt vildt  

Jeg fandt lige et link til et klip

http://www.youtube.com/watch?v=xhRW4WmfrDA

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

haha, den er da tosset den kat  

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

haha, den er da tosset den kat  

Ja ikke...LOL

Man kan ikke andet end grine, spændende om din vil gøre det samme, når den engang kommer ud...men lad os håbe at den bare nøjes med at bringe mus hjem til jer

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

SussieThyssen skriver:

Det var også straks den kat, jeg kom til at tænke på, da jeg læste TS's indlæg! Kunne ikke lade være med at smile.

TS: Som Sussie siger, tror jeg også, det vil hjælpe når kattene kan komme ud igen. Hvis han er vant til at være udekat, er der ikke noget at sige til, han er begyndt at kede sig, når han pludselig er tvunget til at være indekat og skal finde på nye måder at underholde sig selv. Det er simpelthen et udtryk for frustration og kedsomhed, vil jeg gætte på.

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

SussieThyssen skriver:

Ja ikke...LOL

Man kan ikke andet end grine, spændende om din vil gøre det samme, når den engang kommer ud...men lad os håbe at den bare nøjes med at bringe mus hjem til jer

han ku jo altid starte med de mus vi har her i huset, det ville ikke gøre mig noget  

så længe han afleverer dem til "far" for det der med døde og halv døde dyr duer jeg ikke til

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Princesspigen skriver:

han ku jo altid starte med de mus vi har her i huset, det ville ikke gøre mig noget  

så længe han afleverer dem til "far" for det der med døde og halv døde dyr duer jeg ikke til

hehe!

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

Miss Kat skriver:

Det var også straks den kat, jeg kom til at tænke på, da jeg læste TS's indlæg! Kunne ikke lade være med at smile.

TS: Som Sussie siger, tror jeg også, det vil hjælpe når kattene kan komme ud igen. Hvis han er vant til at være udekat, er der ikke noget at sige til, han er begyndt at kede sig, når han pludselig er tvunget til at være indekat og skal finde på nye måder at underholde sig selv. Det er simpelthen et udtryk for frustration og kedsomhed, vil jeg gætte på.

der er noget du har misforstået, han har altid været inde kat  men skal inden længe for første gang i sit liv lære at være ude, hvilke mor er lidt nervøs for  men det er jo deres natur så ja det vil jeg ikke tage fra dem nu de har muligheden

Anmeld

23. september 2012

rogerrasch

Princesspigen skriver:

jeg har pt 3 katte, mine 2 og kærestens 1..

mine katte og jeg er lige flyttet ind i kærestens hus sammen med ham og hans gamle hankat..  

men min hankat på 3 år har igennem det sidste ½ år stjålet og det bliver værre og værre  

det startede med lidt kød og mad, så lærte jo bare at mad ikke skal stå uden opsyn..

men så udviklede det sig, nu stjæler han brød, opvaskebørster, skuresvampe(som han altså spiser)  karklude, jamen ALT!

jeg elsker min hankat over alt på jorden, han er jo mega dejlig, men hvad gør jeg ved han stjæler på den måde ?

bliver det ved vil min kæreste ikke have ham boende, og med en lille ny på vej her om 3 uger skal der ske noget NU, ellers ender jeg med at måtte af med ham  

jeg har prøvet med forskrækkelser, vand, skælde ud, råbe højt, jamen syndes selv jeg har gjordt ALT  

har i nogle gode råd eller triks der måske kunne hjælpe mig ? ? ?  

er virkelig ved at være desperat  

prøv at få ham tjekket for orm hos dyrlægen for en sikkerhedsskyld, normalt er en kat jo ikke alt ædende på den måde, men orm gør at de er evig sultende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.