det lykkes nok aldrig...... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

**Ønskebabyen

La´chrissen skriver:

Tak
2 icsi + fryse. Så det er sidste omgang

Øv!! Jeg håber det går bedre næste gang, og at I også får nogle æg til frys. Så er der da ihvertfald to forsøg tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

La´chrissen

**Ønskebabyen skriver:

Øv!! Jeg håber det går bedre næste gang, og at I også får nogle æg til frys. Så er der da ihvertfald to forsøg tilbage

Tak

Anmeld

22. september 2012

Lisbeth1985

Først skal du have en ! Jeg ved præcis,hvordan du har det og jeg ved at det er svært at sige noget,som hjælper lige nu. Jeg vil dog alligevel lige gøre dig opmærksom på,at det offentlige ofte tilbyder gratis forsøg med donorsæd,hvis i vælger at gå den vej!! Kram fra Lisbeth

Anmeld

22. september 2012

La´chrissen

Lisbeth1985 skriver:

Først skal du have en ! Jeg ved præcis,hvordan du har det og jeg ved at det er svært at sige noget,som hjælper lige nu. Jeg vil dog alligevel lige gøre dig opmærksom på,at det offentlige ofte tilbyder gratis forsøg med donorsæd,hvis i vælger at gå den vej!! Kram fra Lisbeth

Tak så er det bare om manden vil gå den vej

Anmeld

22. september 2012

pcoramt

Har du prøvet med akkupunktur ? Jeg er selv i behandling, og bare for 4 måneder siden var der ikke noget der hed cyklus, ingen ægløsning og jeg var ofte syg.. Jeg tror det er et mirakel middel. Jeg er dog ikke gravid i nu men, der er ægløsning og fast cyklus.. 

Jeg krydser fingre for jer  

Knus og kram her fra..

Anmeld

22. september 2012

La´chrissen

pcoramt skriver:

Har du prøvet med akkupunktur ? Jeg er selv i behandling, og bare for 4 måneder siden var der ikke noget der hed cyklus, ingen ægløsning og jeg var ofte syg.. Jeg tror det er et mirakel middel. Jeg er dog ikke gravid i nu men, der er ægløsning og fast cyklus.. 

Jeg krydser fingre for jer  

Knus og kram her fra..

Nej i ingen akupunktur. Men må da undersøge det.
Tak

Anmeld

22. september 2012

Neki

La´chrissen skriver:

Nej i ingen akupunktur. Men må da undersøge det.
Tak

Jeg synes du skal forhøre dig om muligheden for at få prednisolon i sidste forsøg.

Min kæreste og jeg har forsøgt i tre år, og har været gennem 5 iui og 5 ivf. Jeg havde ALDRIG opnået en graviditet før jeg fik lægerne overtalt til at give mig prednisolon i 3 ivf forsøg. Der blev jeg så gravid, men mistede desværre. Men tror på det har haft en effekt! To mdr senere stod jeg igen med en positiv test - denne gang helt øko og uventet. Den havde desværre bare sat sig i æggelederen, så fik fjernet min ene æggeleder. Men befrugtet blev ægget da, og endda helt af sig selv.

Nu står jeg så igen med en positiv test efter et fryseforsøg, så jeg har altså været gravid tre gange indenfor det sidste halve år, og inden da havde jeg aldrig set en positiv test. Så hvis alt andet ser godt ud hos jer så synes jeg, at du skal snakke med dem om det kan være dit immunforsvar som er for aggressivt.

Alt held og lykke til jer.. Jeg håber snart det lykkes for jer

Anmeld

22. september 2012

La´chrissen

Neki skriver:

Jeg synes du skal forhøre dig om muligheden for at få prednisolon i sidste forsøg.

Min kæreste og jeg har forsøgt i tre år, og har været gennem 5 iui og 5 ivf. Jeg havde ALDRIG opnået en graviditet før jeg fik lægerne overtalt til at give mig prednisolon i 3 ivf forsøg. Der blev jeg så gravid, men mistede desværre. Men tror på det har haft en effekt! To mdr senere stod jeg igen med en positiv test - denne gang helt øko og uventet. Den havde desværre bare sat sig i æggelederen, så fik fjernet min ene æggeleder. Men befrugtet blev ægget da, og endda helt af sig selv.

Nu står jeg så igen med en positiv test efter et fryseforsøg, så jeg har altså været gravid tre gange indenfor det sidste halve år, og inden da havde jeg aldrig set en positiv test. Så hvis alt andet ser godt ud hos jer så synes jeg, at du skal snakke med dem om det kan være dit immunforsvar som er for aggressivt.

Alt held og lykke til jer.. Jeg håber snart det lykkes for jer

Min kærestes sæd er ekstrem dårlig. Så det er der den ligger. Så nu må vi se hvad de siger næste gang

Anmeld

22. september 2012

Lisbeth1985

La´chrissen skriver:

Tak så er det bare om manden vil gå den vej

Hvis han ikke er det nu,kan det være,at han bliver det med tiden.. 

Anmeld

23. september 2012

Nessie

Vi fik Daniel i 3. ICSI forsøg, og op til da havde vi begge gået til akupunktur i nogle måneder.

Husk at holde en god afslappende pause inden næste forsøg. Jeg tror på, at hvis kroppen er for stresset og kører lidt i "overgear", så bliver man ikke gravid.

Vi har også kun 1 forsøg tilbage i denne omgang, og det slider på kræfterne og humøret, og det er svært at tro på at det lykkes.
Men det SKAL lykkes. Så i gang med vitaminerne og akupunktur eller zoneterapi, eller hvad du lige føler kan hjælpe.

Held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.