det lykkes nok aldrig...... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

2721

Håber det lykkes for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Åse

Jeg ønsker dig alt held og lykke til det næste forsøg

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Camillos skriver:

Kan godt forstå det må være opgivende til sidst.. 

Sender alt det baby klister jeg kan 

Tak

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Muhmi skriver:

Goooooozefrabraaaaaa... Stille og roligt, gå ind i dig selv, træk vejret dyyybt ind og slap ahhhhff.... Jeg ved godt det er SÅ nemt at sige og virkelig svært at gøre... Men PRØV at sige til dig selv at kommer den, så kommer den og ellers så må i finde andre muligheder... Igen meget nemmere at sige end at gøre, men vil sige dig at DEN tankegang hjalp mig SÅ utrolig meget, jeg havde opgivet håbet og vi skulle til at tænke fertillitetsbehandling, men så gav jeg slip på alle de tanker om: Er det nu det er? Er jeg gravid nu? Ej jeg synes jeg kan mærke noget, kan det være rigtigt?? Hvis jeg nu ligger sådan , så er den der...

En måned efter jeg gav slip på alle de tanker, så blev jeg gravid...

Kan godt forstå det er så frustrende at vide at der kun er et forsøg mere, men det er jo så netop nu mere end andet at du skal slappe af... Prøv at hvile i dig selv og hav positive tanker.....

Kæmpe knus og krydsede fingre jeres vej!!

Hihi tak jeg prøver også men indtil videre har det ikke hjulpet. Så til sidst bliver man bare list små tosset.

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

AnneH skriver:

Kæmpe  til dig.

Har de sagt til dig at det er sidste forsøg næste gang?? Oplevede i hvert fald at det er alle forsøg som de tæller som et forsøg??

Har I overvejet akupunktur?? Jeg gik til behandlinger ved en i Århus og er sikker på at det hjalp. Ikke nok med at hun sikkert har gjort noget med min krop, så hjalp det mig til at ikke at stresse over det og slappe mere af.

Håber det lykkes for jer.

Vi får jo kun 3 icsi behandlinger. Og har fået 2 plus 1 fryse. Så det er det sidste forsøg. Med mindre vi finder en masse penge så vi selv kan købe os til flere. Men nu nå vi se.
Jeg har godt tænkt over at finde noget alternativt ved siden af. Men har ikke fået det gjort.
Tak

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Faith skriver:

Øv! Det er simpelthen så uretfærdigt!

Selvom jeg nu har 3 børn, ved jeg udmærket hvad du gennemgår. Vi måtte igennem 6 forsøg inden der var gevinst. Det er så uendelig hårdt og en kæmpe følelsesmæssig rutsjetur.

Ja det er noget af en tur man er på igennem hele det forløb men dejligt set kan lykkes for de fleste

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Bøllemyr skriver:

Håber det lykkes for jer

Tak

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Åse skriver:

Jeg ønsker dig alt held og lykke til det næste forsøg

Tak

Anmeld

21. september 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu.
Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi.

Åhr hvor er jeg ked af at læse det indlæg søde...

ØV ØV ØV ØV ØV  Jeg ved jo udemærket hvordan du har det.

Kan godt forstå du har det skidt med at der kun er et forsøg tilbage.. jeg tænker allerede der kun er to tilbage... det gør bare så ondt inden i...

Man forstår ikke hvad det er der går galt... men vi har snakket om begge to at starte med akupunktur, vi vil have så meget som muligt ud af vores forsøg... vi havde jo kun 4 befrugtede æg ud af 15 og det var kun det ene der var godt. Så hvis vi på nogen måde kan optimere os inden næste gang, så vil vi det. De siger jo desværre at der er lavere chancer for befrugtning når man skal igennem TESE..

Men hvor er jeg ked af det på dine vegne, på alle os der skal dette igennem flere ganges vegne, for hvor er det hårdt og opslidende!!!

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Åhr hvor er jeg ked af at læse det indlæg søde...

ØV ØV ØV ØV ØV  Jeg ved jo udemærket hvordan du har det.

Kan godt forstå du har det skidt med at der kun er et forsøg tilbage.. jeg tænker allerede der kun er to tilbage... det gør bare så ondt inden i...

Man forstår ikke hvad det er der går galt... men vi har snakket om begge to at starte med akupunktur, vi vil have så meget som muligt ud af vores forsøg... vi havde jo kun 4 befrugtede æg ud af 15 og det var kun det ene der var godt. Så hvis vi på nogen måde kan optimere os inden næste gang, så vil vi det. De siger jo desværre at der er lavere chancer for befrugtning når man skal igennem TESE..

Men hvor er jeg ked af det på dine vegne, på alle os der skal dette igennem flere ganges vegne, for hvor er det hårdt og opslidende!!!

Ja det er simpelthen så hårdt. Syntes det var sådan en let omgang her, for slap helt for hormoner. Men det skal vist ikke gå let
Ja overvejer at prøve et eller andet alternativt, men ved ikke lige hvad, det må jeg lige høre sygehuset om.
Vi fik flest befrugtet æg med tesa men jeg havde også flere æg sidst end første gang.
Men nu må det meget gerne snart ske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.