La´chrissen skriver:
Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu. 

Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi. 
Åhr hvor er jeg ked af at læse det indlæg søde...
ØV ØV ØV ØV ØV
Jeg ved jo udemærket hvordan du har det.
Kan godt forstå du har det skidt med at der kun er et forsøg tilbage.. jeg tænker allerede der kun er to tilbage... det gør bare så ondt inden i...
Man forstår ikke hvad det er der går galt... men vi har snakket om begge to at starte med akupunktur, vi vil have så meget som muligt ud af vores forsøg... vi havde jo kun 4 befrugtede æg ud af 15 og det var kun det ene der var godt. Så hvis vi på nogen måde kan optimere os inden næste gang, så vil vi det. De siger jo desværre at der er lavere chancer for befrugtning når man skal igennem TESE.. 

Men hvor er jeg ked af det på dine vegne, på alle os der skal dette igennem flere ganges vegne, for hvor er det hårdt og opslidende!!!
Anmeld