det lykkes nok aldrig...... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu.
Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi.

Det lyder som du er præcist hvor jeg var, da vores sidste forsøg endte med en negativ test. Det var vores 3. ICSI forsøg, og næste (denne) ville være vores sidste.

Det er rigtig hårdt, og det begyndte at gå op for mig, at psyken på et tidspunkt siger stop til alle de nedture i behandlingsverden.

Du må give dig selv til at være vred, trist, ked af det mm. Gør en masse ting, du godt kan lide. Gå til frisør, se en god film, få massage osv.

En anden bruger herinde gav mig et godt råd om at lægge en plan b og eventuelt plan c. Vores plan b er at starte i det private og plan c er adoption. Det kan være rart at vide, at det ikke er slut efter det sidste forsøg, men at der stadig er noget at gøre.

Jeg håber, at du snart kommer ovenpå igen. Men husk at give dig selv tid til at passe godt på dig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Det lyder som du er præcist hvor jeg var, da vores sidste forsøg endte med en negativ test. Det var vores 3. ICSI forsøg, og næste (denne) ville være vores sidste.

Det er rigtig hårdt, og det begyndte at gå op for mig, at psyken på et tidspunkt siger stop til alle de nedture i behandlingsverden.

Du må give dig selv til at være vred, trist, ked af det mm. Gør en masse ting, du godt kan lide. Gå til frisør, se en god film, få massage osv.

En anden bruger herinde gav mig et godt råd om at lægge en plan b og eventuelt plan c. Vores plan b er at starte i det private og plan c er adoption. Det kan være rart at vide, at det ikke er slut efter det sidste forsøg, men at der stadig er noget at gøre.

Jeg håber, at du snart kommer ovenpå igen. Men husk at give dig selv tid til at passe godt på dig selv 

Ja vi kan jo altid få en sæd donor men vi har holdt det væk, for det skal bare lykkes.
Men vi ved hvad der ellers skal til men nu må vi se

Er bare så træt og trist i dag, men har også bare taget den med ro det meste af dagen.

Anmeld

21. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja vi kan jo altid få en sæd donor men vi har holdt det væk, for det skal bare lykkes.
Men vi ved hvad der ellers skal til men nu må vi se

Er bare så træt og trist i dag, men har også bare taget den med ro det meste af dagen.

Ja, det kan jeg godt forstå, men det kan være rart at vide, at der er en udvej...

Så er det godt, at det er weekend  Jeg håber at du kan få slappet lidt af og få tankerne væk 

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå, men det kan være rart at vide, at der er en udvej...

Så er det godt, at det er weekend  Jeg håber at du kan få slappet lidt af og få tankerne væk 

Jeg er på dagpenge så er hjemme næsten hver dag. Øv. Så ville nu være rart at være på job eller noget så tankerne kunne være et andet sted.

Anmeld

21. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Jeg er på dagpenge så er hjemme næsten hver dag. Øv. Så ville nu være rart at være på job eller noget så tankerne kunne være et andet sted.

Det er heller ikke sjovt at være alene hjemme hver dag med ens tanker. Jeg håber du kan komme lidt ud alligevel 

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Det er heller ikke sjovt at være alene hjemme hver dag med ens tanker. Jeg håber du kan komme lidt ud alligevel 

Jeg prøver da

Anmeld

21. september 2012

Viventerjer

La´chrissen skriver:

Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu.
Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi.

Sender lige en masse i håbet om at, næste gang så lykkedes det

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Åhh..jeg håber så meget for jer, at det lykkedes.

Så alle mine bedste tanker og ønsker for jer.

1000 kærlige knus
Sussie

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Viventerdig skriver:

Sender lige en masse i håbet om at, næste gang så lykkedes det

Tak

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

SussieThyssen skriver:

Åhh..jeg håber så meget for jer, at det lykkedes.

Så alle mine bedste tanker og ønsker for jer.

1000 kærlige knus
Sussie

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.