Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu. 

Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi. 

Goooooozefrabraaaaaa... Stille og roligt, gå ind i dig selv, træk vejret dyyybt ind og slap ahhhhff.... Jeg ved godt det er SÅ nemt at sige og virkelig svært at gøre... Men PRØV at sige til dig selv at kommer den, så kommer den og ellers så må i finde andre muligheder... Igen meget nemmere at sige end at gøre, men vil sige dig at DEN tankegang hjalp mig SÅ utrolig meget, jeg havde opgivet håbet og vi skulle til at tænke fertillitetsbehandling, men så gav jeg slip på alle de tanker om: Er det nu det er? Er jeg gravid nu? Ej jeg synes jeg kan mærke noget, kan det være rigtigt?? Hvis jeg nu ligger sådan , så er den der...
En måned efter jeg gav slip på alle de tanker, så blev jeg gravid...
Kan godt forstå det er så frustrende at vide at der kun er et forsøg mere, men det er jo så netop nu mere end andet at du skal slappe af... Prøv at hvile i dig selv og hav positive tanker..... 
Kæmpe knus og krydsede fingre jeres vej!!

Anmeld