det lykkes nok aldrig...... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Faith

Har du fået din menstruation her efter du fik lagt igloæg op? Eller er der stadig håb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

La´chrissen

Faith skriver:

Har du fået din menstruation her efter du fik lagt igloæg op? Eller er der stadig håb?

Jeg har plet blødt siden i mandags og så kom det rigtig i dag

Anmeld

21. september 2012

Faith

La´chrissen skriver:

Jeg har plet blødt siden i mandags og så kom det rigtig i dag

Øv! Det er simpelthen så uretfærdigt!

Selvom jeg nu har 3 børn, ved jeg udmærket hvad du gennemgår. Vi måtte igennem 6 forsøg inden der var gevinst. Det er så uendelig hårdt og en kæmpe følelsesmæssig rutsjetur.

Anmeld

21. september 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Tak. Åh hvor er det altså bare noget møg.

Ja det er så! Og så skide uretfærdigt!

Jeg håber så meget, at det lykkedes næste gang, når engang du kan overskue et forsøg mere! Kan godt forstå, at det bare er så hårdt for jer!

Kæmpe stort

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Ja det er så! Og så skide uretfærdigt!

Jeg håber så meget, at det lykkedes næste gang, når engang du kan overskue et forsøg mere! Kan godt forstå, at det bare er så hårdt for jer!

Kæmpe stort

Jeg tilmelder mig næste gang. Det skal være ske, for jeg er på dagpenge. Og for år jeg ikke når at op bruge det skal set snart ske, så jeg kan nå at få job bagefter. Tror snart ikke på mere at jeg når at få job inden barsel. Hvis jeg bliver så heldig
Men med alle de ansøgninger og afslag, tror jeg ikke på det. Hvis jeg bare kunne få er vikariat, ville være skønt at få andet at tænke på med al det behandlings sjov..

Anmeld

21. september 2012

Camillos

La´chrissen skriver:

Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Hvorfor er det, det ikke bare snart kan lykkes. Arg.....
Nu har vi kun et sølle forsøg tilbage.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu.
Ja undskyld mit udbrud her, men det skulle lige ud!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snart bare går i hi.

Åhhhhhh  Bliver så tosset over der er nogle der skal igennem den kamp der i behandlings helvedet . Puha de følelser du sidder med har jeg siddet med i 5 år indtil det så lykkedes for os.. 

Jeg håber Fandme du snart står med de magiske 2 streger og du snart får det bedere.. det er så stressende det der 

Anmeld

21. september 2012

La´chrissen

Camillos skriver:

Åhhhhhh  Bliver så tosset over der er nogle der skal igennem den kamp der i behandlings helvedet . Puha de følelser du sidder med har jeg siddet med i 5 år indtil det så lykkedes for os.. 

Jeg håber Fandme du snart står med de magiske 2 streger og du snart får det bedere.. det er så stressende det der 

De er bare så hårde de følelser. Man føler sig lidt som en fiasko når det er sådan. Øv.
Åh men håber det kan lykkes, tør ikke tro på det længere.

Anmeld

21. september 2012

Camillos

La´chrissen skriver:

De er bare så hårde de følelser. Man føler sig lidt som en fiasko når det er sådan. Øv.
Åh men håber det kan lykkes, tør ikke tro på det længere.

Kan godt forstå det må være opgivende til sidst.. 

Sender alt det baby klister jeg kan 

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Øv øv øv øv. Ih hvor jeg hader alt det behandlings sjov. Nu gider jeg sgu snart ikke mere.
Jeg synes jeg gør alt rigtigt. Jeg gør ikke noget af det jeg ikke må, som de har sagt indtil nu.
Næste gang skal jeg have en laaaang liste hvor jeg går i detaljer med hvad jeg må og hvad jeg skal!!!!!!!
Det kan bare ikke passe det ikke lykkes. Hold op jeg er tosset og ked af der lige nu.

Goooooozefrabraaaaaa... Stille og roligt, gå ind i dig selv, træk vejret dyyybt ind og slap ahhhhff.... Jeg ved godt det er SÅ nemt at sige og virkelig svært at gøre... Men PRØV at sige til dig selv at kommer den, så kommer den og ellers så må i finde andre muligheder... Igen meget nemmere at sige end at gøre, men vil sige dig at DEN tankegang hjalp mig SÅ utrolig meget, jeg havde opgivet håbet og vi skulle til at tænke fertillitetsbehandling, men så gav jeg slip på alle de tanker om: Er det nu det er? Er jeg gravid nu? Ej jeg synes jeg kan mærke noget, kan det være rigtigt?? Hvis jeg nu ligger sådan , så er den der...

En måned efter jeg gav slip på alle de tanker, så blev jeg gravid...

Kan godt forstå det er så frustrende at vide at der kun er et forsøg mere, men det er jo så netop nu mere end andet at du skal slappe af... Prøv at hvile i dig selv og hav positive tanker.....

Kæmpe knus og krydsede fingre jeres vej!!

Anmeld

21. september 2012

AnneH

La´chrissen skriver:

Kæmpe  til dig.

Har de sagt til dig at det er sidste forsøg næste gang?? Oplevede i hvert fald at det er alle forsøg som de tæller som et forsøg??

Har I overvejet akupunktur?? Jeg gik til behandlinger ved en i Århus og er sikker på at det hjalp. Ikke nok med at hun sikkert har gjort noget med min krop, så hjalp det mig til at ikke at stresse over det og slappe mere af.

Håber det lykkes for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.