Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: sys symptomerne er på vej
sys symptomerne er på vej
Hehe Ligesom gang hvor mange? Men jeg hepper self på din mave ! ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Hehe Ligesom gang hvor mange? Men jeg hepper self på din mave ! ;D
Kris89 skriver: hmm. det er vel gang nummer 21 eller sådan noget bedst som man synes man er ovenpå og bare glæder sig, kommer der opdatering på face med graviditet, dåb eller jah hvorfor ikk ligge ca 100 billeder ud af deres skønne babyer
hmm. det er vel gang nummer 21 eller sådan noget bedst som man synes man er ovenpå og bare glæder sig, kommer der opdatering på face med graviditet, dåb eller jah hvorfor ikk ligge ca 100 billeder ud af deres skønne babyer
Hehe det er noget i den stil, tror jeg
Jeg lover at jeg ingen billeder har af Nethe på fb?
-Sigrid- skriver: Hehe det er noget i den stil, tror jeg Jeg lover at jeg ingen billeder har af Nethe på fb?
Kris89 skriver: det værste er jo at jeg ville være tusinde gange værre end dem
det værste er jo at jeg ville være tusinde gange værre end dem
I know <3
-Sigrid- skriver: I know <3
Kris89 skriver: de kan jo ikk gøre ved det ikk lykkedes for os. har testet idag på ag 29. negativ, de andre to gange har jeg kunne få to streger på dag 28. så nu håber jeg bare mens lige bliver udskudt lidt så vi kan nå med i behandling denne cyklus.
de kan jo ikk gøre ved det ikk lykkedes for os. har testet idag på ag 29. negativ, de andre to gange har jeg kunne få to streger på dag 28. så nu håber jeg bare mens lige bliver udskudt lidt så vi kan nå med i behandling denne cyklus.
Ville ønske det for jer <3
Held og lykke med det hele
-Sigrid- skriver: Ville ønske det for jer <3
Nessie skriver: Held og lykke med det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128