første samtale overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

tarkoflen

Kris89 skriver:

Idag var dagen hvor vi skulle til første samtale på fertilitetsklinikken...

vi ankom med sædprøve og tog derefter i byen og fik noget at spise inden tid ved lægen...

mandens sæd er super duper og det var bestem at jeg skulle insemineres... desværre havde de ikke fået krydset af at jeg skulle have taget en blodprøve, så den mangler jeg selvf og kan i hvert fald ikk få den taget før tirsdag

MEN hvis alt klapper - jeg får taget den blodprøve og svaret bliver sendt til fertilitetsklinikken skal vi til opstartssamtale og vi burde kunne nå igang allerede næste cyklus

derudover var jeg for en uge siden til scanning - der kunne de se en follikel på 16 mm. idag da jeg blev scannet kunne hun intet se, så mon ikke jeg har haft ÆL denne måned så der rent faktisk er håb for en øko. ville da godt nok være noget lettere

ihh hvor er det dejligt at komme igang ENDELIGT!

håber bare sådan vi kan nå det så vi kan komme igang allerede næste cyklus, for i november måned kan manden bare ikke få fri overhovedet

det blev langt

Hvor er det bare dejligt for jer! Hvor bliver det bare spændende!

Jeg alt hvad jeg kan for at l kan komme i gang i denne cyklus, så l ikke skal vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor fuckingfantastisk!!

Juhuu, glæder mig til at høre om det!!

Anmeld

21. september 2012

Kris89

come2 skriver:

Så kan vi følges

Vi mangler lige lidt af det indledende inden vi går igang.

Hvor er du henvist til?

hvor langt er du i det?? hvor dejligt hvis vi kunne følges...

skal du også insemineres??

jeg skal til skive, hvad med dig?

Anmeld

21. september 2012

Kris89

siaoktober skriver:

Ej hvor dejligt for jer;0) Hva er det for en bp du skal ha' taget siden den er så vigtigt at den er der inden i går igang?

det var prolaktin...

de havde ikke krydset den af i de papirer jeg fik sendt ud inden samtale, så havde jo ikke fået den lavet...

heldigvis kan jheg få den lavet tirsdag morgen, så burde der være styr på det...

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

Idag var dagen hvor vi skulle til første samtale på fertilitetsklinikken...

vi ankom med sædprøve og tog derefter i byen og fik noget at spise inden tid ved lægen...

mandens sæd er super duper og det var bestem at jeg skulle insemineres... desværre havde de ikke fået krydset af at jeg skulle have taget en blodprøve, så den mangler jeg selvf og kan i hvert fald ikk få den taget før tirsdag

MEN hvis alt klapper - jeg får taget den blodprøve og svaret bliver sendt til fertilitetsklinikken skal vi til opstartssamtale og vi burde kunne nå igang allerede næste cyklus

derudover var jeg for en uge siden til scanning - der kunne de se en follikel på 16 mm. idag da jeg blev scannet kunne hun intet se, så mon ikke jeg har haft ÆL denne måned så der rent faktisk er håb for en øko. ville da godt nok være noget lettere

ihh hvor er det dejligt at komme igang ENDELIGT!

håber bare sådan vi kan nå det så vi kan komme igang allerede næste cyklus, for i november måned kan manden bare ikke få fri overhovedet

det blev langt

Ej hvor dejligt at i rigtig kan komme igang nu! 

for at det kommer til at gå nemt for jer! 

Anmeld

21. september 2012

Kris89

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer! Hvor bliver det bare spændende!

Jeg alt hvad jeg kan for at l kan komme i gang i denne cyklus, så l ikke skal vente

tusind tak

det tegner godt - alt efter hvornår mens melder sin ankomst denne måned...

ved du hvornår i cyklus man starter på hormoner, er det dag 1 eller først lidt senere?

Anmeld

21. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Ej hvor dejligt at i rigtig kan komme igang nu! 

for at det kommer til at gå nemt for jer! 

tusind tak

håber sådan at lidt hormoner og perfekt sæd på det rette tidspunkt er nok for os

og så får jeg også noget så jeg måske bedre kan holde på fostret

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

tusind tak

håber sådan at lidt hormoner og perfekt sæd på det rette tidspunkt er nok for os

og så får jeg også noget så jeg måske bedre kan holde på fostret

Det kunne være så dejlig med en øko-baby! og det lyder til at det ikke er umuligt

Hvor er det dejligt for jer.

Det må også være en lettelse, at der ikke er noget "galt" med jer

Anmeld

21. september 2012

Kris89

Miss Church skriver:

Det kunne være så dejlig med en øko-baby! og det lyder til at det ikke er umuligt

Hvor er det dejligt for jer.

Det må også være en lettelse, at der ikke er noget "galt" med jer

jeg er bare så glad for at slevom der ikke er noget "galt" med os, at vi stadig kan få noget hjælp...

der er rod i 1. fase af min cyklus, men hun siger 2. fase er som den skal være. derfor vil de lige give lidt hormoner, så jeg måske får ÆL på 14. dagen i stedet for 18-21 dg.

var så nervøs for at vi bare var blevet sendt hjem igår med beskeden "det skal nok komme", vi nåede ikke engang at spørge før hun sagde "du skal insemineres"...

Anmeld

21. september 2012

Miss Church

Kris89 skriver:

jeg er bare så glad for at slevom der ikke er noget "galt" med os, at vi stadig kan få noget hjælp...

der er rod i 1. fase af min cyklus, men hun siger 2. fase er som den skal være. derfor vil de lige give lidt hormoner, så jeg måske får ÆL på 14. dagen i stedet for 18-21 dg.

var så nervøs for at vi bare var blevet sendt hjem igår med beskeden "det skal nok komme", vi nåede ikke engang at spørge før hun sagde "du skal insemineres"...

Hvor er det dejligt at det har været en go' oplevelse for jer! Glæder mig til at høre mere, når i rigtig kommer igang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.