Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Hvor er det dejligt at det har været en go' oplevelse for jer! Glæder mig til at høre mere, når i rigtig kommer igang
Hvor er det dejligt at det har været en go' oplevelse for jer! Glæder mig til at høre mere, når i rigtig kommer igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: hvor er du sød og tillykke med de 2 spirer hvor er det dejligt
hvor er du sød og tillykke med de 2 spirer hvor er det dejligt
Mange tak! Det er helt fantastisk
Kris89 skriver:
Kris89 skriver:tusind tak det tegner godt - alt efter hvornår mens melder sin ankomst denne måned...ved du hvornår i cyklus man starter på hormoner, er det dag 1 eller først lidt senere?
tarkoflen skriver: Det kommer an på om det er kort eller lang protokol, jeg har kun været på lang, og der mener jeg, at jeg først er startet på nedregulering efter jeg er blevet skannet, men det kan jeg faktisk ikke huske lige nu sjovt som man kan glemme lynhurtigt
Det kommer an på om det er kort eller lang protokol, jeg har kun været på lang, og der mener jeg, at jeg først er startet på nedregulering efter jeg er blevet skannet, men det kan jeg faktisk ikke huske lige nu sjovt som man kan glemme lynhurtigt
Kris89 skriver:NU Er det jo noget helt andet du Skal tænke på Det vil også blive kort for mit vedkommende, da de bare mener jeg skal have en smule hjælp
Ej hvor spændende søde <3
Dejligt at der forhåbelig snart er en baby, øko eller ej er jo ligemeget så længe du får bassen
-Sigrid- skriver: Ej hvor spændende søde <3 Dejligt at der forhåbelig snart er en baby, øko eller ej er jo ligemeget så længe du får bassen
Kris89 skriver: tusind tak ja jeg er så langt nu at bare vi kunne få vores baby ville det være fantastisk.
tusind tak ja jeg er så langt nu at bare vi kunne få vores baby ville det være fantastisk.
-Sigrid- skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128