Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Hvor spændende søde.. Dejligt i kommer i gang nu!. Lidt træls med den blodprøve, men godt at i kan nå det efter denne cyklus hvis ikke der er ne øko på vej. Knus herfra..
Hvor spændende søde.. Dejligt i kommer i gang nu!. Lidt træls med den blodprøve, men godt at i kan nå det efter denne cyklus hvis ikke der er ne øko på vej. Knus herfra..
Kris89 skriver: tak.ja det er bare super skønt... håber virkelig vi kan nå det.. desværre er det en blodprøve der skal tages 2-3 timer efter man er stået op, men inden fysisk aktivitet. dvs. jeg skal tage fri en dag hvor vi har allermest travlt lidt træls... så mandag er udelukket men håber det er tids nok tirsdag...på tirsdag er dag 28... men satser på cyklus på minimum 35 dage.. ellers bliver det nok svært skal jo ha hormoner også
tak.ja det er bare super skønt... håber virkelig vi kan nå det.. desværre er det en blodprøve der skal tages 2-3 timer efter man er stået op, men inden fysisk aktivitet. dvs. jeg skal tage fri en dag hvor vi har allermest travlt lidt træls... så mandag er udelukket men håber det er tids nok tirsdag...på tirsdag er dag 28... men satser på cyklus på minimum 35 dage.. ellers bliver det nok svært skal jo ha hormoner også
Frk-Lotusblomst skriver: Ja det er da lidt træls.. Håber i når det!!!..
Ja det er da lidt træls.. Håber i når det!!!..
Kris89 skriver: weeee godt man har kontakter skal have taget den blodprøve tirsdag morgen kl. 7... så skulle der faktisk være styr på det så vi kan nå det hele
weeee godt man har kontakter skal have taget den blodprøve tirsdag morgen kl. 7... så skulle der faktisk være styr på det så vi kan nå det hele
Kris89 skriver: Idag var dagen hvor vi skulle til første samtale på fertilitetsklinikken...vi ankom med sædprøve og tog derefter i byen og fik noget at spise inden tid ved lægen... mandens sæd er super duper og det var bestem at jeg skulle insemineres... desværre havde de ikke fået krydset af at jeg skulle have taget en blodprøve, så den mangler jeg selvf og kan i hvert fald ikk få den taget før tirsdag MEN hvis alt klapper - jeg får taget den blodprøve og svaret bliver sendt til fertilitetsklinikken skal vi til opstartssamtale og vi burde kunne nå igang allerede næste cyklus derudover var jeg for en uge siden til scanning - der kunne de se en follikel på 16 mm. idag da jeg blev scannet kunne hun intet se, så mon ikke jeg har haft ÆL denne måned så der rent faktisk er håb for en øko. ville da godt nok være noget lettere ihh hvor er det dejligt at komme igang ENDELIGT! håber bare sådan vi kan nå det så vi kan komme igang allerede næste cyklus, for i november måned kan manden bare ikke få fri overhovedet det blev langt
Idag var dagen hvor vi skulle til første samtale på fertilitetsklinikken...vi ankom med sædprøve og tog derefter i byen og fik noget at spise inden tid ved lægen... mandens sæd er super duper og det var bestem at jeg skulle insemineres... desværre havde de ikke fået krydset af at jeg skulle have taget en blodprøve, så den mangler jeg selvf og kan i hvert fald ikk få den taget før tirsdag MEN hvis alt klapper - jeg får taget den blodprøve og svaret bliver sendt til fertilitetsklinikken skal vi til opstartssamtale og vi burde kunne nå igang allerede næste cyklus derudover var jeg for en uge siden til scanning - der kunne de se en follikel på 16 mm. idag da jeg blev scannet kunne hun intet se, så mon ikke jeg har haft ÆL denne måned så der rent faktisk er håb for en øko. ville da godt nok være noget lettere ihh hvor er det dejligt at komme igang ENDELIGT! håber bare sådan vi kan nå det så vi kan komme igang allerede næste cyklus, for i november måned kan manden bare ikke få fri overhovedet det blev langt
Så kan vi følges
Vi mangler lige lidt af det indledende inden vi går igang.
Hvor er du henvist til?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128