Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Himmelblå skriver: 'kæft, jeg er alligevel go', nu jeg tænker over det
'kæft, jeg er alligevel go', nu jeg tænker over det
Ja du er sguda hihihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hold da op hvor lækkert...Stort tillykke til dig og familien.
Hold da op hvor lækkert...Stort tillykke til dig og familien.
Tusind tak skal du have!!
Muhmi skriver: Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege Og så et eller to billede af maven om aftenen
Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha
Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk
Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege
Og så et eller to billede af maven om aftenen
Ihh hvor skønt!
Tillykke med graviditeten, og super fin mave
Muhmi skriver: Juhuu!!
Juhuu!!
Muhmi skriver: Tusind tak skal du have!! Skal du have bank i yatzy?
Skal du have bank i yatzy?
Åh har først set det nu.. William ligger med feber
Mikkala91 skriver: Ihh hvor skønt! Tillykke med graviditeten, og super fin mave
Tusind tak skal du have
Hailiesmom11 skriver: Håber snart det er min tur til at se tyk ud igen
Håber snart det er min tur til at se tyk ud igen
HeidiØ skriver: Åh har først set det nu.. William ligger med feber
Ååårh også hos jer??
Silas blev sendt hjem fra dp i dag med feber Rigtig træls med hvæsen og snotten!
åååårh du er da SÅ fin søde!
man kan sagtens se at det er en gravid-mave!! så den kan du godt være stolt af
Boy or Garl?? Jeg havde gættet du var noget længere henne,men sådan er det somregl med pluspiger!! Jeg så ud til at være 4 mdr henne 5 minutter efter testen havde vist I I
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128