Afsløring af "Gravid eller tyk?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.617 visninger
44 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Muhmi

Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha

Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk

Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege  

Og så et eller to billede af maven om aftenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Kay

weeee  jeg havde ret

og hvor er det en fin mave...

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

Ja i den vinkel kan man rigtigt se det..det var lidt sværere i den anden, på det første billede i den anden tråd, mener jeg 

Sikke fin 

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Du er da fin og man kan sagtens se det er en gravid mave, den er jo helt rund

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

Kay skriver:

weeee  jeg havde ret

og hvor er det en fin mave...

Ååårh tak skal du have Hihi

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Ja i den vinkel kan man rigtigt se det..det var lidt sværere i den anden, på det første billede i den anden tråd, mener jeg 

Sikke fin 

Haha... Tak skal du have

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Du er da fin og man kan sagtens se det er en gravid mave, den er jo helt rund

Åårh tak skal du have

Synes i hvert fald tydeligt at man kan se en stor forskel fra om formiddagen til om aftenen

Anmeld

19. september 2012

B&J

HOLD NU OP EN SMUK MAVE DU HAR SØDE

øv var ikke med til at gætte men pyt maven er nu rigtigt smuk

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha

Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk

Tydeligt gravid. Jeg synes du er smuk!

Anmeld

19. september 2012

CarinaSB

Muhmi skriver:

Dejlig mave .. Og jeg syntes du har sådan en fantastisk udstråling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.