Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha
Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk
Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege
Og så et eller to billede af maven om aftenen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
weeee jeg havde ret
og hvor er det en fin mave...
Ja i den vinkel kan man rigtigt se det..det var lidt sværere i den anden, på det første billede i den anden tråd, mener jeg
Sikke fin
Du er da fin og man kan sagtens se det er en gravid mave, den er jo helt rund
Kay skriver: weeee jeg havde ret og hvor er det en fin mave...
Ååårh tak skal du have Hihi
SussieThyssen skriver: Ja i den vinkel kan man rigtigt se det..det var lidt sværere i den anden, på det første billede i den anden tråd, mener jeg Sikke fin
Haha... Tak skal du have
Laulund87 skriver: Du er da fin og man kan sagtens se det er en gravid mave, den er jo helt rund
Åårh tak skal du have
Synes i hvert fald tydeligt at man kan se en stor forskel fra om formiddagen til om aftenen
HOLD NU OP EN SMUK MAVE DU HAR SØDE
øv var ikke med til at gætte men pyt maven er nu rigtigt smuk
Muhmi skriver: Hihi... Selvom der også er MEGET kage/chokolade/slik/burgere i min mavse så gemmer der sig også en rigtig dejlig lille bebse derinde... Er 19+6 i dag, så alle dem der gættede 18-20 uger henne havde ret, dem der gættede 20-24 uger henne, var bestemt meget tæt på og dem der gættede for meget kage, havde sådan set også ret haha Havde slet ikke tænkt på at der var nogle af jer der kunne se jeg havde ventebukser på, men i havde selvfølgelig ret, jeg har ikke kunnet være i mine normale bukser siden jeg var 8 uger henne faktisk Men TAK fordi i ville lege med, synes det er så sjovt med sådan nogle lege Og så et eller to billede af maven om aftenen
Tydeligt gravid. Jeg synes du er smuk!
Dejlig mave .. Og jeg syntes du har sådan en fantastisk udstråling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128